شناسهٔ خبر: 25091291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اختلافات سیاسی سم مهلک مسائل اقتصادی است

رفسنجان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه اولویت ما در استان کرمان امر توسعه است، تصریح کرد: اختلافات سیاسی سم مهلک مسائل اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی عصر پنجشنبه در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و افتتاح فاز اول پروژه فروکروم رفسنجان اظهار داشت: امروز در استان کرمان همه چیز دست در دست هم داده و اگر از این فرصت استفاده کنیم جای جای استان و کشور می تواند رویکرد توسعه را علیرغم خواست دشمن با شتاب پیگیری کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا مسیر حرکت توسعه اقتصادی کشور را مختل کنند، اما افتتاح اینگونه پروژه های اقتصادی گواه این است که عزم و اراده مردم و فعالان اقتصادی و مدیران متعهد نظام فراتر از خواست دشمن است و همچنان عزم و اراده مردم این کشور در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های نظام است.

پورابراهیمی با بیان اینکه تامین منابع خارجی به سختی باید به روشهای فاینانس انجام شود، تأکید کرد: امروز سرمایه گذاری مستقیم خارجی در رفسنجان بدون هیچگونه تضمینی انجام می شود که مفهوم این جمله را سرمایه گذاران می دانند و این اتفاق بزرگی است.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت تصریح کرد: حضور همکاران بنده در کمیسیون اقتصادی مجلس در رفسنجان نشانگر این است که مجلس با تمام توان از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند و از این ظرفیت برای پیشبرد فعالیتهای اقتصادی در سراسر کشور حمایت می کند.

پورابراهیمی ادامه داد: اقدامات خوبی که در بحث جذب سرمایه گذاری خارجی در مجموعه وزارت اقتصاد در حال اتفاق است و اتفاقات سال گذشته نویدبخش این است که این حرکت با شتاب ادامه پیدا می کند و مجلس هم امیدوار است مأموریتهای خود را در این خصوص به نحو مطلوب انجام دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتفاقات خوبی که در استان کرمان رقم خورده است، بدون یک ریال از بودجه عمومی کشور مسیر توسعه استان در حال طی شدن است.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت با تاکید بر اینکه روند توسعه استان کرمان با شتاب در حال پیگیری است اظهار کرد: امروز در شمال و جنوب استان کرمان شاهد اتفاقات بسیار خوبی را با یک هماهنگی تیمی شاهد هستیم و باید صادقانه اعلام کرد که این مهم با همت استاندارکرمان و همراهی و همدلی نمایندگان مردم استان در خانه ملت و ائمه جمعه در سراسر استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: امروز شرکت صنایع ملی مس در استان کرمان با مرکزیت شهرستان رفسنجان با تمام توان با توافقهای انجام شده پای کار بیاید و از شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد که خوشبختانه این حرکت شروع شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه معین اقتصادی رفسنجان همانند دیگر شهرها باید قول دهد که در سه سال آینده در رفسنجان بیکار نداشته باشیم، تصریح کرد: این حرکت شدنی است چرا که ظرفیتها و سرمایه های بزرگی در استان کرمان وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر اینکه اولویت ما در استان کرمان امر توسعه است، تصریح کرد: اختلافات سیاسی سم مهلک مسائل اقتصادی است و امروز جریان های سیاسی به مفهوم عمل در حوزه اجرایی و عمل در استان کرمان کنار گذاشته شده اند و این حرکت بزرگی است و خوشحال هستیم که این مسیر حرکت امروز مورد تایید مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسئولان کشوری قرار گرفته است.

نظر شما