شناسهٔ خبر: 25091026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر قرارگاه محرومیت‌ زدایی سپاه خبر داد:

اجرای قریب به ۱۱۰۰۰ طرح در مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه/۱۸۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد

دبیر قرارگاه محرومیت‌ زدایی سپاه پاسداران از اجرای قریب به ۱۱ هزار طرح با اعتبار حدودا ۹۴۶ میلیارد ریال توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: سپاه به زوج‌های مناطق زلزله‌ زده ۱۴ قلم جهیزیه با مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا کرده است.

صاحب‌خبر -

اجرای قریب به ۱۱۰۰۰ طرح در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه/۱۸۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی در مراسم اهدای جهیزیه توسط سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به زوج‌های زلزله زده ثلاث‌باباجانی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هر زوج در مناطق زلزله‌زده ۱۴ قلم کالا با مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برای تامین جهیزیه زوج‌های مناطق زلزله‌زده در کمتر از ۱۰ روز و تامین آن از کالاهای ایرانی را قابل تقدیر دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم این مناطق حضور خواهد داشت و خرید کالای ایرانی موجب رونق کارخانه‌های تولیدی است.

وی از جمله اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه که پیش از وقوع زلزله نیز مشغول خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان بوده را اجرای قریب به ۱۱ هزار طرح با اعتبار حدودا ۹۴۶ میلیارد ریالی عنوان کرد.

حزنی با تصریح بر اینکه تامین جهیزیه اقشار نیازمند در استان کرمانشاه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند انجام بگیرد، گفت: هر هفته در یک شهر مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان انجام می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه مشکلات ما در داخل کشور قابل حل است اشاره کرد و متذکر شد: همه ما باید برای حل مشکلات و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما