شناسهٔ خبر: 25091007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گلستان:

۶ برنامه بزرگ ورزشی در گلستان برگزار می‌شود/ افتتاح ۴۰ پروژه

گرگان - استاندار گلستان گفت: امیدواریم امسال پنج یا ۶ برنامه ورزشی بزرگ در گلستان برگزار و ۳۵ تا ۴۰ پروژه ورزشی را در استان افتتاح کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی بعدازظهر پنجشنبه، در آئین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: گلستان دارای جاذبه‌های زیادی است و امیدواریم جایگاه ورزشی مناسبی هم داشته باشد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همواره حمایت‌های خوبی از ورزش گلستان داشته و امیدواریم برنامه‌های خوبی با حمایت وزارتخانه برگزار کنیم.

استاندار گلستان گفت: امیدواریم امسال پنج یا ۶ برنامه ورزشی بزرگ در گلستان برگزار و ۳۵ تا ۴۰ پروژه ورزشی را در استان افتتاح کنیم.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری المپیاد ورزشی موجب استعدادیابی برای آینده ورزش گلستان خواهد شد تا رشته‌های ورزشی را در استان توسعه دهیم.

وی در خصوص شرایط برخی تیم‌های ورزشی استان گلستان یادآور شد: بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ۲۰۰ درصد رشد همراه بوده و سه میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تیم والیبال گنبد هم با کمک‌های شهرداری گنبد و استانداری با شرایط بهتری تیمداری خواهد کرد.

وی در پایان گفت: به دنبال تیمداری گلستان در فوتبال هم هستیم و همچنین در برنامه داریم تا مجموعه‌های سوارکاری استان به بخش خصوصی واگذار شود.

نظر شما