شناسهٔ خبر: 25090694 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| آیت‌الله سعیدی: نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند

R7854/P1377/S6,62/CT11

امام‌جمعه قم گفت: نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های پیش روی شرکت‌های خدماتی اشاره کرد و اظهار داشت: باید با نگاه کلان به مشکلات نگاه کرد چراکه اگر مشکلات با نگاه جزئی موردتوجه قرار گیرند خواسته‌های موردنظر برآورده نخواهند شد.

وی افزود: گاهی برخی از نهادها و مراکز در حالی برای جلوگیری از اسراف و مصرف بی‌رویه به مردم تذکر می‌دهند که خود آنان نیز دارای چنین مشکلی هستند و باوجود ارتباطات کنونی، مردم نیز نسبت به این موضوع آگاهی دارند به همین علت دستگاه‌‌ها و نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم بهره‌مندی مطلوب از امکانات موجود کشور تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های مختلف اهتمام داشته باشند.

وی استفاده درست از نعمت‌های الهی را از راهکارهای شکرگزاری نعمت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار مصرف آب و برق در میان مردم بالاست ترویج فرهنگ مصرف درست آب و برق باید در دستور کار قرار گیرد.

سعیدی با بیان اینکه با استمرار روند کنونی بر مشکلات فارغ نخواهیم آمد، تأکید کرد: باید با امکانات موجود بتوانیم مشکلات را حل و وضعیت را بهتر کنیم تا با بحران‌ها و مشکلات جدی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/ش

نظر شما