شناسهٔ خبر: 25090369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

زیدان: می‌توانیم از این شرایط بد خارج شویم

ايسنا : سرمربی رئال مادرید معتقد است می توانند از وضعیت بد کنونی خارج شوند.

صاحب‌خبر -

آس نوشت، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و یکم لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنان کوتاهی نمی‌کنند. نتایج از همه مهمتر است و نشان می دهد برخی عوامل درست پیش نمی روند. بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند و گاهی اوقات شرایط مطابق انتظارتان پیش نمی رود. با این حال این موضوع هیچ معنایی ندارد. با همان اشتیاق به کار خود ادامه می دهیم. سال پر فراز و فرودی را تجربه کردیم. در سال گذشته نیز سیر نزولی داشتیم. باید از شرایط درس بگیریم. بازی های زیادی باقی مانده است و به آینده فکر می کنیم که تقابل با والنسیا است. همانطور که کریستیانو رونالدو گفت فردا یک بازی پیش رو داریم و مشتاق بازی کردن هستیم. می خواهیم نمایش خوبی از خود بر جای بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی رئال مادرید در مورد انتقادات اظهار کرد: ناعادلانه نیستند. هر کسی می تواند نظر بدهد. من اشتیاق دارم و می خواهم به عنوان یک سرمربی بهتر شوم و تیم فکر می‌کند می توانیم شرایط را بهتر کنیم. هیچ کسی نمی تواند اشتیاق مرا برای ادامه دادن به مربیگری از بین ببرد. همه از حذف از کوپا دل ری ناراحتیم. تنها مشکل بازی پنجشنبه این بود که نتوانستیم مانند دیدار رفت پیروز شویم. همچنین به اندازه کافی انگیزه نداشتیم، به خصوص در شروع بازی. نیمه اول بازی بدی را به نمایش گذاشتیم. برای پیروزی به اندازه کافی خوب نبودیم.

سرمربی فرانسوی در ادامه افزود: شرایط خیلی زود تغییر می کند و می توانیم دوباره به دوران خوب خود برگردیم اما باید مثبت فکر کنیم. برای بهتری کردن شرایط باید بهتر عمل کنیم. درست است وقتی لگانس گل دوم را به ثمر رساند از لحاظ روحی آسیب دیدیم و نتوانستیم بازی را به نفع خود برگردانیم. حریفمان تشنه تر از ما بود.

زیدان در پایان گفت: از همه مهمتر بازی پیش رو است و بازیکنان نیاز دارند تا از شرایط بد کنونی خارج شوند. در این باشگاه همیشه این وضعیت وجود داشته است. همیشه اتفاقات مثبت رخ نداده است. با این حال نمی توانیم شرایط فعلی را بپذیریم و می خواهیم رقابت کنیم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

 

نظر شما