شناسهٔ خبر: 25090318 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد مطرح کرد:

بهترین اعمال در ماه شعبان

حوزه/ در روایت داریم که بهترین اعمال در ماه شعبان استغفار و صدقه است؛ استغفاری که در آن واقعاً عذرخواهی و جبران گذشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در جمع کارکنان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه رحمت و خشنودی خدا است گفت: در این ماه دعای ماه شعبان و مناجات شعبانیه اهمیت بسیاری دارد.

وی بیان کرد: در روایت داریم که بهترین اعمال در ماه شعبان استغفار و صدقه است؛ استغفاری که در آن عذرخواهی و جبران گذشته باشد.

سخنران این مراسم با اشاره اهمیت صدقه دادن گفت: مؤمنان باید مقید باشند که هر روز صدقه بدهند و سعی کنند فرزندانشان را هم به این کار خیر وادارند تا به صدقه دادن عادت کنند.

وی با بیان اینکه در روایت داریم که محال است آدم بخیل به بهشت وارد شود افزود: قرآن به انفاق و صدقه بسیار سفارش کرده است و حتی تعداد آیات در مورد انفاق از آیات در مورد صدقه بیشتر است.

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه گره‌گشایی از کار مردم نیز نوعی صدقه است گفت: احسان و نیکی به مردم و لبخند زدن به چهره مؤمن نیز نوعی صدقه است.

وی تصریح کرد: سعی کنید همواره مشکل کسانی که پارتی ندارند و تنها خدا را دارند حل کنید و بسیار بترسید از اینکه کار کسانی که مظلوم نیستند را راه نیندازید.

انتهای پیام/313/30

 

 

نظر شما