شناسهٔ خبر: 25090246 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

برلیانس در خودروهای خود از تکنولوژی ب ام و استفاده می کند

عصر خودرو- لیو پنچنگ مدیرعامل شرکت برلیانس گفت: با توجه به روند فعالیت های تحقیقاتی این شرکت و استفاده از دانش شرکای تجاری خود مانند ب ام و و رنو، تولید خودروهای باکیفیت و بروز دنیا در این شرکت انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، پنچنگ در بازدید مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا از مرکز تحقیقات موتور و تست خودروهای برلیانس افزود : برای ما همکاری با سایپا بسیار با اهمیت است و در این زمینه همکاری های موثری با این شرکت داشته ایم که توسعه خواهد یافت.
برلیانس، شریک تجاری شرکت ب ام و است که با سرمایه گذاری مشترک بین دو شرکت ب ام و و برلیانس بصورت 50 -50 تشکیل شده است و در حال حاضر محصولات ب ام و سری 5 و سری 3 و ایکس 1 در این شرکت تولید و به فروش می رسد .
ب ام و سری 5 اولین خودرو از شرکت بی ام دبلیو است که در این شرکت به صورت مشترک تولید شده و رکورد فروش بیش از 100 هزار دستگاه را بدست آورده است.
شرکت برلیانس همچنین از شرکای گروه خودروسازی سایپا است که توانسته با عرضه 4 خودرو با کیفیت در سگمنت های متنوع، نظر خریداران خودرو را در کشور جلب کند.
در بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و هیات همراه از شرکت برلیانس، مذاکرات برای همکاری در ساخت خودروهای جدید در ایران و افزایش سطح داخلی سازی خودروهای برلیانس با همکاری قطعه سازان ایرانی انجام شده است.
خودروهای برلیانس طی پنج سال گذشته در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ و بیش از 85 هزار خودرو در بازار کشور عرضه شده است و این خودروها با داشتن سه ستاره کیفی در ارزیابی های صورت گرفته توانسته رضایت مشتریان ایرانی را متوجه خود کند.

دانلود با کیفیت

نظر شما