شناسهٔ خبر: 25090225 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند

فارس : رئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز ۱۲ و فردا ۱۳ فروردین ماه امسال محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی‌رضا قدمی  با اشاره به درباره وضعیت ترد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و قفل، محور سوادکوه پرحجم در ورودی نیمه‌سنگین و محور کیاسر عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز امسال ترافیک نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است  در هفته جاری نیز شاهد ترافیک در محورهای مازندران باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه امروز ۱۲ و فردا ۱۳ فروردین ماه امسال محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود، افزود: همچنین محدودیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و محدودیت تردد تریلی در محور سوادکوه نیز اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز طبیعت شاهد استفاده از تریلی، کامیون،کامیونت، وانت و وسایل کشاورزی برای انتقال افراد به مناطق و تفرج‌گاه‌های سطح مازندران هستیم که لازم است افراد از این کار به شدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث نباشیم.

قدمی یادآور شد: از لحاظ جوی نیز ارتفاعات محور کندوان مه‌آلود و سایر محورهای مازندران ابری و مستعد برای بارندگی بوده که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز تردد کنند.

وی درباره بحث تصادفات در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال بحث تصادفات جرحی افزایش یافته ولی تصادفات منجر به فوت برابر سال گذشته بوده است، مهم‌ترین موضوع توجه به توصیه‌ها و بحث مدیریت سفر است.

 

 

نظر شما