شناسهٔ خبر: 25089914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

حمدالله مستوفی می تواند الگویی برای نسل جوان اندیشمند باشد

قزوین- استاندار قزوین گفت: حمدالله مستوفی به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه های انسانی در عصر حاضر نیز می تواند الگویی برای نسل جوان متفکر ما باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی عصر پنجشنبه در همایش حمدالله مستوفی که در تالار مجابی قزوین در حال برگزاری است اظهارداشت: حمدالله مستوفی از مورخان شاخص و مهم ترین سرمایه های انسانی است که اگرچه امروز در بین ما نیست ولی به عنوان الگویی برای نسل جوان میتواند معرفی شود.

وی بیان کرد: این سرمایه انسانی معنوی اگر به خوبی به جامعه معرفی شود راه درست حرکت برای جوانان و جامعه نمایان خواهد شد.

زاهدی یادآورشد: برگزاری این گونه همایش ها در بزرگداشت شخصت های فرهیخته و مورخ و دانشمند می تواند به معرفی هرچه بهتر این سرمایه های انسانی به گروههای مختلف بویژه جوانان کمک کند.

استاندار قزوین اظهارداشت: امروز ما با پدیده جهانی شدن و جهانی سازی مواجهیم و این پدیده بخش عمده ای از آن سپری شده و نمیتوان در مقابل آن ایستاد ولی اگر بتوان راهی درست برای  حفظ هویت های فرهنگی پیدا کنیم قطعا جامعه راه درست را به خوبی پیدا خواهد کرد.

زاهدی گفت: ما ملتی هستیم که فرهنگ و تمدن مهم ترین دارایی ما تلقی می شود از این رو اگر بتوانیم به درستی به فرهنگ و تمدن و تاریخ خود توجه کنیم در عرصه جهانی شدن هم تاثیرگذار  خواهیم شد.

نظر شما