شناسهٔ خبر: 25089851 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| حمایت از کالای ایرانی در گرو تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است

R7860/P1336/S6,67/CT11

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی محقق شود حمایت از کالای ایرانی نیز انجام می‌شود بیان کرد: یکی از موضوعاتی را که رهبری در سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید داشتند مبارزه با قاچاق کالا بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله استان کرمان با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار با اشاره به سوالی که گاهی در ذهن عده‌ای در رابطه به لزوم تشکیل سپاه شکل می‌گیرد اظهارداشت: در طول سال‌های گذشته و در تمامی نهضت‌هایی آزادی‌بخشی که در کشور ما به راه افتاد روحانیت محور اصلی این نهضت‌ها بود.

وی دلیل عدم پیروزی این نهضت‌ها را وجود استبداد، استکبار و روشنفکران غربزده عنوان کرد که موجب انحراف این نهضت‌ها می‌شد و افزود: امام با تیزبینی و ژرف‌نگری برای حفاظت از انقلاب و نظام فرمان تشکیل بسیج و سپاه را صادر کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه همه ارکان نظام پسوند ایران را دارند به جز سپاه انقلاب اسلامی افزود: با همین نگاه سپاه در تمامی عرصه‌ها داخلی و خارجی نقش کلیدی خود را ایفا می‌کند.

وی به هجمه گسترده بر علیه سپاه از داخل و خارج اشاره کرد و گفت: هر جا که هر مشکلی پیش می‌آید عده‌ای بلافاصله پای سپاه را وسط می‌کشند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه امام سپاه را به عنوان بازوی تواتمند نظام تشکیل داده بیان کرد: در تمام سال‌ها پس از انقلاب سپاه در کنار انقلاب بود، رشد کرده، بزرگ شده و امروز به بالندگی و شکوفایی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از موضوع ولایت بیشترین هجمه‌ها به سمت سپاه است بیان کرد: عده‌ای بدون توجه به چهل سال خدمات ارزنده سپاه تلاش می‌کنند تا سپاه را زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بنای ما انجام تکیف و محور فعالیت‌های ما بیانات رهبری است افزود: از این شبه افکنی‌ها و اتهاماتی که افراد مغرض بر علیه سپاه دارند بیمی نداشته و با عمل خود پاسخگوی شبهات بوده و تا آخرین قطره خون در خدمت نظام هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی به حدود ده سال قبل در فرمایشات رهبری برمی‌گردد افزود: همه نامگذاری سال‌ها به نوعی حمایت از کالای ایرانی بوده است و رسیدن به آن در تحقق اقتصاد مقاومتی است و نمی‌توان ان را محدود به یک سال دانست.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی محقق شود حمایت از کالای ایرانی نیز انجام می‌شود بیان کرد: یکی از موضوعاتی را که رهبری در سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید داشتند مبارزه با قاچاق کالا بوده است.

وی با بیان اینکه سالانه 20 میلیارد دلار ورود کالای قاچاق به کشور را داریم و این رقم بالایی است گفت: مقابله با قاچاق کالا یک بعد است و افزایش صادرات و مقابله با واردات بی‌رویه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: سپاه در استان کرمان 10 هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده است و خدماتی به مردم ارائه می‌شود و سپاه به دنبال مردم‌داری و مردم‌یاری است.

وی با بیان اینکه اگر تلگرام مفید بود کشور بزرگی چون روسیه آن را فیلتر نمی‌کرد گفت: باید به سمت و سویی برویم که از رسانه‌ها و فضای بومی خود استفاده کنیم، چرا که آنها دردی از کشور ما دوا نمی‌کنند و در مواقع حساس ضربه خود را می‌زنند همان طور که در فتنه 88 و فتنه 96 زهر خود را ریختند.

سردار ابوحمزه با اشاره به برنامه‌های روز پاسدار در کرمان گفت: تقدیر و تشویق پاسداران، همسران و فرزندان آنها که دارای رتبه‌های کشوری هستند، مسابقات فرهنگی بین پاسداران، برگزاری مراسم جشن روز پاسدار به مدت چهار شب، پیاده‌روی خانوادگی، حضور پاسداران در نمازجمعه، سرکشی از خانواده‌های پاسدار به ویژه خانواده شهدا و جانبازان و حضور در گلزارهای شهدا از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی از تشکیل 50 گردان سایبری در استان کرمان خبر داد و افزود: باید حرکت‌های قوی، وسیع و گسترده‌ای را در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما