شناسهٔ خبر: 25089623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تجری:

تجهیز بازارچه‌های مرزی به فیبر نوری مهم‌ترین اولویت است

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تجهیز بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به فیبر نوری از مهم‌ترین اولویت‌های استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد تجری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکلاتی در این شهرستان داریم که هم در سفر ذکر شد و هم اکنون دوستان بیان کردند و انتظار داریم این سفر مایه خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی از سوی مخابرات و ارتباطات به مردم زلزله زده داده شد، گفت: از کمک های این وزارت خانه که تجمیع شده بود و به دست مردم زلزله زده رسید کمال تقدیر و تشکر داریم

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تجهیز بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به فیبر نوری را مهمترین اولویت دانست و گفت: در حوزه بازسازی، موضوع امهال وام ها نیاز به رسیدگی دارد و مردم را واقعا اذیت کرده اند و انتظار داریم استاندار محترم این مشکل را مانند دیگر مشکلات حل کنند.

تجری اظهار داشت: در بحث ساخت و ساز و بازسازی مشکلاتی داریم از جمله اینکه برخی روستاها بلاتکلیف هستند مانند  روستای تپانی که میراث فرهنگی اجازه ساخت و ساز نمی دهد، همچنین  مسائل بهداشتی و فاضلاب ها از دیگر مشکلات است.

وی بیان کرد: ترافیک داخل شهری بخصوص در سرپل ذهاب زیاد است.

نظر شما