شناسهٔ خبر: 25089490 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

زن وسواسی مرد حشیشی را به دادگاه کشاند

زن وسواسی و مرد معتاد پس از یک سال زندگی مشترک و همراه با جنگ و درگیری برای شکایت و جدایی از یکدیگر راه دادگاه را در پیش گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مردی ۳۱ ساله با حضور در دادگاه خانواده یک شهید محلاتی در مقابل قاضی گفت: یک سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، دیگر نمی‌توانم در کنار همسرم به زندگی ادامه دهم، چراکه وی دائم به موضوع تمیزی ایراد گرفته و بسیار وسواس است.

این مرد با اشاره به اینکه همه اقوام و خانواده‌ها با همسرم صحبت کردند، اما او نمی‌تواند این عادت خود را ترک کند، افزود: با این کار من از زندگی با او فراری شده‌ام و با این شرایط ادامه زندگی مشترک برای من بسیار سخت است.

قاضی خطاب به مرد: دلیل قانع کننده‌ای برای طلاق یباورد و سعی کند این عادت را از سر همسرش بیاندازید!

در این لحظه زن ۲۵ ساله و همسر این مرد که در دادگاه حاضر بود، رشته سخن را به دست گرفت؛ من هم دیگر نمی‌توانم در کنار همسرم زندگی کنم، چراکه او نیز مواردی را رعایت نمی‌کند و من را عذاب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه همسرم اعتیاد دارد و اگر قرار بر داشتن ایراد باشد، او خود دارای ایراد بزرگتری است، افزود: یک سال از زندگی مشترک ما می‌گذرد و خدا را شاکرم که مدت آن زیاد‌تر نشده است.

زن در ادامه با بیان اینکه همسرم حشیش می‌کشد، اما من با این موضوع کنار آمدم و نگذاشتم کسی متوجه شود، گفت: همسرم موضوع وسواسی بودن من را به همه اقوام گفته و این اقدامش بسیار آزاردهنده است.

- مرد : تمام دستگیره‌های خانه ما با پارچه و پلاستیک پوشیده شده است، بار‌ها همسرم گوشی همراه من را نیز شسته است، واقعا ادامه زندگی با او برایم سخت است.

- زن: من هم نمی‌خواهم در کنار او زندگی کنم.

- قاضی خطاب به مرد: آیا شما اعتیاد دارید.

- مرد : این موضوع صحت ندارد.

- زن : دروغ می‌گوید و اگر او هم بخواهد، من دیگر در کنارش نمی‌مانم!

بر اساس این گزارش، پس از اظهارنظر طرفین، قاضی خطاب به زن و مرد، هر دو را به مصالحه دعوت کرد و از مرد خواست که آزمایش اعتیاد دهد و جواب آن را به دادگاه ارائه کند.

در نهایت رسیدگی به پرونده به روزی دیگر موکول شد.

نظر شما