شناسهٔ خبر: 25089462 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

راویان برتر روحانی راهیان نور تجلیل شدند+ اسامی

آیین تجلیل از راویان روحانی راهیان نور با عنوان" عبای خاکی" و با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و ۱۷۰ نفر از راویان در قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از راویان روحانی راهیان نور ۹۷-۹۶ با عنوان" عبای خاکی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و  ۱۷۰ نفر از راویان به همراه خانواده های شان در سالن همایش های غدیر مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در این جلسه با بیان اینکه همه ما باید بدون وقفه به میدان آمده و سیره شهدا را برای جامعه تبیین کنیم، عنوان کرد: ما باید به گونه ای عمل کنیم که دِین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم؛ بر این اساس باید ناامیدان و سرد شدگان را در این مسیر تشویق و انگیزه شان را تقویت کنیم.

رییس مؤسسه روایت‌گری سیره شهدا با اشاره به اینکه برخی زندگی ها بر اثر تنبلی، کم‌ایمانی و ظلم دچار تزلزل می شود، خاطرنشان کرد: مشکلات زندگی ما بخاطر آن است که نگاه مان به اسلام نیست و توجهی به احکام اسلامی نداریم؛ اگر به سلام عمل کنیم، اسلام برای مشکلات مان برنامه دارد.

وی تأکید کرد: اگر نگاه مان برای حل مشکلات به جای اسلام به دهان مردم باشد، بی شک مشکلات مان بدتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری عنوان کرد: امروزه احساس می شود که در جامعه نوعی تنبلی وجود دارد و آن تلاشی که نیاز است برای انجام امور صورت پذیرد، عمل نمی شود؛ بنابراین تنبلی و سستی را کنار گذاشته و در جامعه فعال باشیم.

گفتنی است، در این جلسه از راویان برتر و برگزیده تجلیل به عمل آمد که اسامی و بخش فعالیت شان بدین شرح است:

تندیس راوی پیشکسوت به راوی آزاده حجت الاسلام احمد دهنوی، لوح راوی مدافع حرم به ابن الشهید، راوی مجاهد جبهه مقاومت حجت الاسلام امیر رسول پور، لوح تقدیر به پاس تلاش های خالصانه و مجاهدانه به برادر محسن حیدری، تندیس عبای خاکی به خادم خستگی ناپذیر حجت الاسلام حسین عمویی و تندیس عبای خاکی راوی معین به پاس حضور مستمر و پر محتوا به حجت الاسلام مجتبی باقری تعلق گرفت.

همچنین تندیس بهترین راوی از دیدگاه مسؤول یادمان به حجت الاسلام مصطفی گودرزی، تندیس عبای خاکی راوی فعال مراسمات به حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری، تندیس راوی خلاق در عرصه دانش آموزی به حجت الاسلام مجتبی شاطرپور، تندیس راوی خلاق در عرصه دانشجویی به حجت الاسلام محمد حسین پور، تندیس راوی فعال در حوزه دانش آموزی به حجت الاسلام امید بولاغی، تندیس راوی فعال در عرصه دانشجویی به حجت الاسلام داود عبدلی، تندیس راوی فعال در حوزه روایت گری یادمانی و کاروان های عمومی به حجت الاسلام محمدحسن اسفندیار، تندیس بهترین راوی محتوای دانش آموزی به حجت الاسلام عبدالله ملکی سده، تندیس بهترین راوی محتوای دانشجویی به حجت الاسلام مهدی نجفی و تندیس بهترین راوی محتوای یادمانی به حجت الاسلام محمد صادقی اهدا شد./841/پ۲۰۲/ج

نظر شما