شناسهٔ خبر: 25089062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر همدان:

رویداد «همدان ۲۰۱۸» فرصتی برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی‌است

همدان - رئیس شورای شهر همدان گفت: رویداد «همدان ۲۰۱۸» فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های همدان در سطح بین‌المللی‌است که باید از آن به بهترین وجه بهره برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، ابراهیم مولوی در صحن شورای شهر همدان که با حضور اعضای انجمن اسلامی جامعه پزشکان همدان برگزارشد؛ اظهار کرد: زحمات و خدمت‌رسانی پزشکان به مردم در جامعه مشهود است و همیشه در هر اتفاق و حادثه ای چنانچه نیاز به حضور همگانی و بسیج افکار عمومی بوده جامعه پزشکان پیش قدم بوده‌اند.

مولوی اضافه کرد: جامعه پزشکان استان همدان در پشتیبانی و خدمت رسانی به ویژه امدادرسانی و ارائه خدمات پزشکی به مردم منطقه زلزله زده کرمانشاه عملکرد خوبی داشتند که زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پیاده راه شدن خیابان بوعلی سینای همدان افزود: با توجه به اجتماع پزشکان در این مکان انتظار داریم اگر آن‌ها نقد و یا پیشنهادی درباره این موضوع دارند از سوی نمایندگانشان به ما منتقل شود تا با ایجاد تعامل آن‌ها را برطرف کنیم.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه همدان توانایی تبدیل‌ شدن به قطب پزشکی غرب کشور را دارد، افزود: استان همدان دارای پزشکان بزرگی است که می‌توانیم از ظرفیت آن‌ها در عرصه گردشگری پزشکی بهره‌مند شویم.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری رویدادهای بین‌المللی ۲۰۱۸ در همدان باید توجه داشته باشیم که این مهم نیز سکوی پرتاب و فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان خارجی است.

نظر شما