شناسهٔ خبر: 25089058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استارت امید با پرسپولیس؛

بازگشت عالیشاه به تمرینات پرسپولیس(عکس)

ستاره سرباز پرسپولیس که یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان هفته های گذشته بود از امروز تمرینات جدید خود با این تیم را برای درخشش دوباره استارت زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هافبک مهاجم پرسپولیس که فصل قبل در میانه های راه به خاطر طی کردن دوران سربازی در انتقالی پرسرو صدا راهی تراکتورسازی شد تا هجمه گسترده ای علیه او و احمد نورالهی دیگر سرباز سرخپوشان به راه بیفتد، بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی در تبریز که با جنجال های زیادی هم توام بود دوباره به اردوی سرخپوشان بازگشت.


این بازیکن که هم زمان با تغییرات مدیریتی تراکتورسازی موفق شد برگه تسویه حساب خود از این باشگاه و یگان خدمتی را دریافت کند و مشکلی برای بازگشت به قهرمان ایران نداشته باشد امروز اولین جلسه تمرینی خود با قهرمان ایران را با انگیزه های بسیار زیاد پشت سر گذاشت؛ به امید این که در فصل جدید مهره ای کلیدی در این تیم قلمداد شود.


بازگشت عالیشاه به اردوی پرسپولیس آن هم در این برهه از فصل که قهرمان ایران همچنان محروم از نقل و انتقال بازیکن است می تواند به عنوان خریدی فوق العاده محسوب شود، خریدی عالی برای تقویت ساختار تهاجمی تا برانکو با کمترین نگرانی از این ساختار تیمش را برای فصل آینده لیگ برتر و مراحل نهایی لیگ قهرمانان آماده کند.

 

 

 


عکس؛ امیرحسین خیرخواه

نظر شما