شناسهٔ خبر: 25088777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در لیگ فوتبال ساحلی

هدف نماینده گلستان حضور در جمع تیم های برتراست

گرگان - ایرنا- مدیرعامل تیم ملوان بندرگز گفت: با همت بازیکنان و کادر فنی و همراهی تماشاگران بندرگزی تلاش داریم تا در پایان فصل به یکی از عنوانهای اول تا چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

علی یعقوبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملوان در سال گذشته ششم لیگ شد و امسال برای صعود به رده تیم های برتر تلاش می کند.
وی گفت: تشویق های مالی و پرداخت های نقدی برد برای تمام دیدارها انجام خواهد شد.
یعقوبی همچنین از جذب هشت بازیکن جدید برای ملوان در لیگ برتر سال جاری خبر داد و گفت: مجتبی رمضانی از تیم شهید جهان نژادیان آبادان، دانیال جهانبازی از تیم فرش حداد اصفهان، محمدرضا ولی پور، مهدی ابراهیمی و امیر خزایی از تیم چالوس و حمیدرضا ربانی، بابک کلاگر و سعید صادقی از بازیکنان بندرگزی به طور رسمی به تیم ملوان پیوستند.
وی از استمرار حضور 9 تن از بازیکنان فصل قبل ملوان در لیگ امسال نیز خبر داد و افزود: میلاد درزی، وحید قلی پور، علی صیدانلو، محمد ایرجی، جلال تازیکه، محمد درزی، علیرضا خسروی، محمد سرحدی و عیسی کمال غریبی، بازیکنان فصل گذشته ملوان بندرگز هستند که در فصل پیش رو هم این تیم را همراهی خواهند کرد.
مدیرعامل در خصوص بازیکنان جدا شده از ملوان نیز گفت: محمود ایوبی برای ادامه فوتبال ساحلی خود به یکی از باشگاه های آلمان رفت و بهزاد عرب جز به سبب مصدومیت قادر به همراهی ملوان در فصل جدید رقابت ها نیست.
به گفته وی؛ داوود کریمی دروازه بان ملوان نیز به تیم فوتبال دارائی گز در دسته سه کشور پیوست و بنیامین رمضانی به سبب مشکلات کاری و اصغر مزندره و مصطفی رضایی نیز از ملوان جدا شدند.
وی همچنین گفت بر اساس برنامه ریزی قبلی در تلاش بودیم که رقابت های چهارجانبه ای را با حضور تیم های عراق و افغانستان در بندرگز برگزار کنیم که قهرمان فوتبال ساحلی عراق به سبب تغییر در برنامه های لیگ این کشور از حضور در این تورنمنت انصراف داد.
به گفته وی؛ این رقابت ها با حضور تیم ملی افغانستان و دو تیم از لیگ برتر یا دست اول ایران در روز های 10 لغایت 13 اردیبهشت برگزار می شود.
یعقوبی افزود: مهدی تبیانیان به عنوان سرمربی، مهدی احمدی به عنوان مربی و رضا غلامی به عنوان سرپرست، کادر فنی و سرپرستی تیم ملوان بندرگز را تشکیل می‌دهند و حمید عسگری مالکیت تیم را بر عهده دارد.
به گزارش ایرنا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور اواسط اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های ملوان بندرگز، مقاومت گلساپوش یزد، شهرداری تبریز، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، ایفا اردکان، پیام کویر اردکان، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، شهید جهان نژادیان آبادان، شهرداری چابهار و شهدای چلیچه آغاز خواهد شد.
قرعه کشی بازی های لیگ فوتبال ساحلی کشور روز یکشنبه دوم اردیبهشت برگزار می شود.
بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648

نظر شما