شناسهٔ خبر: 25088573 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای هوا تهران افزایش می یابد

تهران- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای از تداوم روند افزایشی دما در استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشنیه دمای تهران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (10، 19)، (22،13) و (12، 22) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
ایستگاه های فیروزکوه - امین آباد با دمای منفی پنج درجه سانتیگراد و ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) به طور مشترک با دمای 19 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان در طول 24 گذشته بوده اند.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از امروز در برخی مناطق با غبار محلی پیش بینی می شود.
براساس این اطلاعیه با توجه به روند افزایش دما در این مدت، در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر احتمال رخداد بهمن دور از انتظار نخواهد بود و از بعدازظهر جممعه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابر و به تدریج از غرب استان شروع بارندگی انتظار می رود.
همچنین روز شنبه وضعیت استان، نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد و گاهی وزرش باد شدید بویژه در مناطق جنوبی استان پیش بینی می شود.
تهرام/9353 / 1539

نظر شما