شناسهٔ خبر: 25088086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم اعیاد شعبانیه در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می شود

شهرری - ایرنا - مراسم اعیاد شعبانیه همزمان با میلاد دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) از امروز (30 فروردین) تا دوم اردیبهشت ماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، این برنامه ها که از امروز (30 فروردین) تا دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، سخنرانان و ذاکران اهل بیت (ع) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مراسم جشن میلاد از امروز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد و مدیحه سرایی مجید سمنانی آغازمی شود.
همچنین به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع)، مراسم جشن میلاد جمعه (31 فروردین ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی و مدیحه سرایی سید امیر حاج احمدی برگزار و ظهر روز شنبه (اول اردیبهشت ماه) نیز بعد از نماز ظهر و عصر نیز با مدیحه سرایی سعید جعفری ادامه خواهد داشت.
شنبه (اول اردیبهشت ماه) نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در شب میلاد باسعادت حضرت امام سجاد (ع) نیز مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی توسط حجت الاسلام فرشاد یزدی و مرتضی عزیزی برگزار خواهد شد و ظهر روز یکشنبه (دوم اردیبهشت ماه) بعد از نماز ظهر و عصر نیز با مدیحه سرایی مصطفی عسکری به پایان خواهد رسید.
سوم، چهارم و پنجم شعبان، به ترتیب مصادف با میلاد بزرگ سالار شهیدان، امام حسین (ع) ؛ علمدار کربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زین‏ العابدین (ع) است.
6003

نظر شما