شناسهٔ خبر: 25086822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده منطقه یکم نداجا:

اقتدار ارتش موجب حسد دشمنان شده است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدار ارتش از لحاظ عملیاتی و علمی برای همگان به اثبات رسیده و این امر حسد دشمنان کوردل ایران اسلامی را بیش از پیش برانگیخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر دریاداردوم مجتبی محمدی (نداجا) روز پنجشنبه در آیین گلباران محل شهادت شهدای ناوشکن های سهند و سبلان و ناو جوشن اظهار داشت: ارتش اکنون با اقتدار کامل برای دفاع از کیان و منافع نظام اسلامی در عرصه آب‌ های بین‌ المللی حضور دارد.
وی ادامه داد: این نیرو در دوران 8 سال دفاع مقدس نقش اساسی و کلیدی را در حفظ و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای جنوبی کشور ایفا کرد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خطاب به خطاب به خانواده های شهدای ناوشکن های سهند و سبلان و ناو جوشن اضافه کرد: 29 فروردین 67 فرزندان در نیروی دریایی ارتش چنان مقابله ای با دشمن در عرصه دریا کردند که هیچ کشور بیگانه ای تا به امروز جرات طمع به کشور در عرصه دریا را نکرده است.
وی ابراز داشت: اگر صبر خانواده های شهدا و جانبازان در کنار خون پاک آنان نبود این امنیت و این اقتدار به دست نمی آمد.
در اطلاعات منتشره آمده است: «استکبار جهانی در راس آن آمریکا در 29 فروردین سال 1367 عناصر پدافندی سکوهای نفتی نصر و سلمان را در خلیج­ فارس تهدید کرد و از آنان خواست که سکوها را ترک کنند.»
در ادامه این اطلاعات ذکر شده: «اما مدافعان دریادل و قهرمان این سکوها شجاعانه ایستادگی کردند و در همان حال ناوچه موشک انداز جمهوری اسلامی ایران، جوشن و ناوشکن های سهند و سبلان که در مأموریت اسکورت کاروان کشتی‏های نفتکش خودی حضور داشتند.
همچنین نزدیک ­ترین یگان به صحنه عملیات بودند در نبردی بطور کامل نابرابر با پاسخ دندان شکن به ناوگان متجاوز آمریکا آماده مقابله با تهدیدها شدند.»
3219 /6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما