شناسهٔ خبر: 25086693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

عربستان دستمال کاغذی آمریکاست/ ذخایر اسلام شهیدان هستند نه دزدان اختلاس‌گر

حوزه/مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز کج فهمان خیال می کنند، اختلاس‌‌گر در نظام اسلامی ارزش دارد در صورتی که شهید برای ما ارزشمند است و لذا ذخایر ارزشمند ما، همان شهیدانند نه دزدان اختلاس‌گر.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام  علی اکبرپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، مرتضی بصیری پور که در محل حوزه علمیه رضویه بیرجند، برگزار شد، گفت: شهادت مرتضی بصیری پور از مدافعان حرم، مدال پرافتخار و رنگینی دیگر بر تارک استان ولایت مدار خراسان جنوبی است.

وی افزود: شهید مرتضی بصیری پور، نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی است که به دست صهیونیست های  خبیث به شهادت رسید، لذا دریافت این مدال پرافتخاری بر سینه این استان است.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان خطاب به جوانان و مسئولان، اظهار کرد: مسیر زندگی را باید طوری انتخاب کرد که مدیون شهداء نباشیم چرا که همه ما می دانیم بر زیر سایه موثر و سایه افکنی نشسته ایم که از آن به عنوان، درخت انقلاب اسلامی یاد می شود.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: همه ما می دانیم که بیشترین سهم را شهدا و جوانان در دفاع از مملکت ایفا کرده اند چرا که جانانه، جان داده اند تا این درخت تنومند انقلاب بماند و رشد کند.

وی ادامه داد: برای دشمنان غیرقابل تحمل است که یک کشوری که یک روز از منظر آنها، هیچ به حساب می آمد، امروز در منطقه و حتی دنیا حرف برای گفتن دارد.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمن به همین دلیل تلاش می کند تا با هر نیرنگ و ابزاری بر این درخت مثمر صدمه ای وارد کنند.

حجت الاسلام اکبرپور یادآور شد: دشمن یک روز طالبان، یک روز القائده و یک روز داعش همان لکه ننگ جامعه بشریت، را ایجاد کرد تا به ما آسیب وارد کند.

آل سعود خائن الحرمینی بیش نیست

وی با بیان اینکه عربستان، خود را خادم الحرمین می نامد، گفت: عربستان در حقیقت خائن الحرمینی بیش نیست چرا که امروز کاری نیست که صهیونیست یهودی انجام داده باشد ولی آل سعودی که می گوید من محل تولد اسلامم، انجام نداده باشد.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: هر جنایتی که در غزه، فلسطین و لبنان، آل سعود مرتکب شده است دقیقا همان جنایات را عربستان در یمن، سوریه و عراق به دست نوچه های خبیث تر از خود انجام می دهند.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: اگر می بینیم بر سر مردم مظلوم سوریه بعد از چند سال جنگ، در دل شب موشک های کشورهای استکباری مانند آمریکا، روسیه و انگلیس فرود آمد بدانیم که پول آن از کشور نفت خیز عربستان تضمین می شود.

وی با  اشاره به اینکه عربستان ادعای اسلام را دارد و اسم اسلام را یدک می کشد، گفت: یهود و نصاری به راحتی از آنها دست نمی کشند و هم اکنون آمریکا نیز آنها را گاو شیرده ای خطاب می کند.

لکه ننگی که تعبیر گاو شیرده آمریکا را از آن خود کرد

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: لکه ننگی بیشتر از این را سراغ نداریم که کشور پستی مانند آمریکا که خود عربستان هم  نوکر و نوچه آنها هست خطاب به  این کشور بگوید که اینها گاو شیرده ای بودند برای ما.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: حیف است که کشور عربستان دستمال کاغذی ای بیش برای آمریکا نباشد.

وی یادآور شد: صدام را آمریکا به وجود آورد و بعد مسلح کرد لذا باید از تاریخ درس گرفت که استکبار، دلش برای شیعه و سنی بودن نسوخته و برایش مهم نیست لذا برای دشمنان هر روزی که ما مسلمانان نباشیم برای آنها بهتر است.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: باید مردم و مسئولان هوشیار و بیدار باشند تا فریب نیرنگ کارانی که به نام اسلام مرتکب جنایات می شوند را نخورند چراکه همه آمده اند که درخت تنومند اسلام را نابود کنند.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: ما اگر امروز سینه سپر کرده هایی مانند شهید حججی و شهید مرتضی بصیری پور نداشتیم، امروز با خیال راحت زندگی نمی کردیم.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: جوانان اسلامی به دنبال روزنه ای هستند تا بتوانند از مرزهای اسلامی دفاع کنند تا یک خشت و آجر از حرم بی بی زینب(س) کم نشود.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: این افتخاری بس عظیم است که در یک نماز جمعه ای بیش از 3 هزار نفر برای جنگ با اسرائیل ثبت نام کردند و این همان گنج گرانمایه برای اسلام و ایران است.

وی خطاب به دشمنان، افزود: جوانان ایرانی صف کشیده و سینه سپر کرده و برای دفاع از خاکشان آماده اند.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز کج فهمان خیال می کنند، اختلاسگر در نظام اسلامی ارزش دارد در صورتی که شهید برای ما ارزشمند است و لذا ذخایر ارزشمند ما، همان شهیدانند نه دزدان اختلاس گر.

شهدا ارزش های ما هستند

وی با بیان اینکه گاهی در استانی مانند خراسان جنوبی، کارهای ضد ارزشی می شود که توقع و تصور نمی شود، گفت: اواخر سال گذشته فردی به صورت نابخردانه گفت، بیرجند به شهر اموات تبدیل شده چرا که در هر خانه و کوچه ای که نگاه می کنیم عکس شهید خورده است.

حجت الاسلام اکبرپور یادآور شد: در صورتی که شهیدان ارزش های رایج ما هستند چرا که شهدا رفتند تا ارزش ها، ارزشمند بمانند.

وی افزود: هر وقت جای "یزکیهم و یعلمهم الکتاب" عوض شد یعنی هر جا که تزکیه به فراموشی رفت و فقط به علم افزونی توجه شد، ارزش ها از بین می رود.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهید بصیری پور ارزشی است که ما تقدیم کردیم، تا ارزشی ها بمانند نه اینکه مادر شهیدی امروز داغ داشته باشد و بگوید کج فهمان بر داغ ما می افزایند و من دو بار داغ دیدم یک روز روزی که پسرم شهید شد و روزی که به ارزش ها دهان کجی کردند.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: دشمن می گوید ما نمی توانیم یک نقطه خاکستری رنگ در زندگی امام خمینی(ره) پیدا کنیم همانطور که معاویه وصف امام حسین(ع) کرد.

وی سرِ جامعه اسلامی را ولایت عنوان کرد و گفت: سرِ جامعه اسلامی قرص و محکم و بدنه جامعه هم سینه سپرکرده هایی مانند شهید حجی هستند.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اما مشکلاتی در کمر داریم چرا که گاهی به استکبار خوراک می دهند و گاهی لبخند می زنند، مشکل ما در کمر بشکسته بعضی از مسئولان است وگرنه توده مردم از خواص جلوترند.

حجت الاسلام اکبر پور همچنین با اشاره به وصیت شهید حججی گفت: خطاب شهید حججی به پدر و مادرش است که می گوید اگر من شهید شدم  برای من ناراحت نباشید زیرا اگر ان شاالله به مقام شهدا که مقامی بس بزرگ است، برسم خداوند به من لطف کرده است.

وی یادآور شد: جوانی که باید عاشق زن و بچه باشد، شهادت را لطف خداوند می داند، چرا که می داند شهید شدنش ارزش است.

مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون اشک رزمندگان  ما جاریست که چرا من ماندم و تا زمانی که این روحیه زنده است، مملکت اسلامی بیمه است، لذا مردم ما یعنی بدنه جامعه هم قرص و محکم اند.

انتهای پیام/

نظر شما