شناسهٔ خبر: 25086102 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز ثبت نام « بن کارت های نمایشگاه کتاب»

ثبت نام «بن کارت های نمایشگاه کتاب » آغاز شد. ثبت نام ها از طریق سامانه بن کارت نمایشگاه از امروز آغاز شد و تا دوم اردیبهشت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­­مدیر عامل بانک شهر (بانک عامل نمایشگاه کتاب) گفت: امسال 260 هزار بن کتاب توزیع می شود که از این تعداد 200 هزار بن، دانشجویی است.
وی افزود: این بُن ها 100 هزار تومانی است که 40 هزار تومان آن، یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و 60 هزار تومان آن، پرداختی متقاضیان است.
پور زرندی گفت: هزار عدد بن کتاب، ویژه استادان است که 250 هزار تومانی است و از این مبلغ، 75 هزار تومان آن یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 175 هزار تومان آن را استادان باید پرداخت کنند.  
مدیرعامل بانک عامل نمایشگاه کتاب افزود: طبق سهمیه در نظر گرفته شده 59 هزار عدد بن کتاب متعلق به نهادها و سازمان هاست که نسبت به پارسال رشد خوبی داشته است.
وی با اشاره به تغییرات بزرگ بن کارت های کتاب گفت: امسال بنابر تفاهم نامه ای که میان بانک شهر و سازمان ثبت احوال به امضا رسید، بن کارت های کتاب روی کارت های ملی هوشمند فعال می شود.
پورزرندی درباره جزئیات این اقدام افزود: افرادی که کارت هوشمند ملی دارند، گزینه کارت هوشمند را در فرم های ثبت نام انتخاب و بدون اینکه به شعب بانک مراجعه کنند، بن کارت کتاب روی کارت ملی آنها فعال خواهد شد.
وی افزود: این کار، روند دریافت بن کارت را تسهیل می کند و می توانیم در ایام نمایشگاه هم به افرادی که به شعب شهر نت مراجعه می کنند این بن کارت ها را روی کارت ملی فعال کنیم.
مدیر عامل بانک شهر گفت: افرادی هم که کارت ملی هوشمند ندارند می توانند به شیوه هر سال با ثبت نام در سامانه دریافت بن کارت، گزینه های دیگر را انتخاب کنند و با مراجعه به همه شعبه های بانک شهر برای دریافت بن کارت اقدام کنند.
ثبت نام بن کارت ها از 30 فروردین تا ساعت 24 روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 و از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به نشانی  bon.tibf.ir است.
نمایشگاه کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت در مصلای تهران برپاست .

نظر شما