شناسهٔ خبر: 25083161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عشق و ایثار لازمه کار معلمی است/ بانوان در پُست های مدیریتی موفق هستند

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی لازمه کار معلمی را عشق و ایثار خواند و ادامه داد: رسالت معلم تربیت بشریت است از اینرو معلمان بهترین مردم جامعه محسوب می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجید قدمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی شب گذشته(29 فروردین) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید کارهای اخلاقی را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: بنا به خوابی که یکی از شهدای دفاع مقدس نقل می کردند، در آخرت باید پاسخگوی تمام اعلام خود باشیم.

 

قدمی خدمت در آموزش و پرورش را یکی از توفیقات الهی خواند و ادامه داد: مدیریت این دستگاه فرهنگی بسیار مشکل است و باید برمبنای اخلاق و علم باشد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش لازمه کار معلمی را عشق و ایثار خواند و ادامه داد: رسالت معلم تربیت بشریت است از اینرو معلمان بهترین مردم جامعه محسوب می شوند.

 

وی به انتصاب مریم رشتچی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده است بهره مندی از بانوان در کارهای مدیریتی موفقیت بیشتری به دنبال دارد.

 

در ادامه استاندار زنجان هم با تبریک روز ارتش و لازمه وجود چنین نهادهایی برای امنیت کشور خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه دستگاه های نظامی کشور هستند و  موجب آرامش مردم می شوند.

 

اسدالله درویش‌امیری با اشاره به معرفی 6 گزینه به عنوان مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان ادامه داد: همه گزینه ها مورد تایید بودند ولی قرعه به نام این خانم افتاد.

 

مقام عالی استان انتصاب بانوان در سمت مدیریتی را به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم این نهضت ادامه داشته باشد چرا که دولت تمایل به استفاده از ظرفیت بانوان در سمت های مدیریتی است.

 

وی خواستار همراهی و همکاری تمام مجموعه ها برای رشد و شکوفایی این نهاد اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش محور اصلی توسعه جوامع محسوب می شود.

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مرتضی تمجیدی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان، مریم رشتچی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد.

 

نظر شما