شناسهٔ خبر: 25082990 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قتل ۴ عضو خانواده همسر توسط داماد انتقام‌جو

جامعه > حوادث - ایران نوشت: ساعت 7 صبح دیروز ساکنان خیابان شهید رجایی شهرستان دیواندره-استان کردستان- با صدای تیراندازی‌های پی در پی از خانه یکی از همسایگان به خیابان‌ها ریختند.

صاحب‌خبر -


مردم وحشت زده و هراسان مرد جوانی را با اسلحه‌ای در دست مشاهده کردند که از خانه یکی از همسایه‌ها بیرون دوید و با فریادهایی رعب انگیز از محل فرار کرد. همسایگان که جوان فراری را خوب می‌شناختند دیگر شک نداشتند که اتفاق وحشتناکی در آن خانه افتاده است.
تعدادی از همسایه‌ها وارد خانه شدند و ساکنان خانه را غرق در خون روی زمین دیدند...
با گزارش این جنایت به پلیس و نیروهای امدادی، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از انتقال مجروحان به بیمارستان تحقیقات آغاز شد.
سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی، انتظامی استان کردستان گفت: «ساعت 7 صبح چهارشنبه، این جنایت به پلیس گزارش شد. براساس اظهارات همسایگان، داماد این خانواده با در دست داشتن سلاحی به خانه پدر همسرش در دیواندره حمله کرده و همسر 33 ساله، پدرزن 75 ساله و مادرزن 75 ساله‌اش را به قتل رسانده بود. وی دو دختر 15 و 7 ساله خانواده را نیز مجروح کرده بود. با انتقال مصدومان به بیمارستان دختر 15 ساله جان باخت و کودک 7 ساله با جراحات شدید تحت درمان قرار دارد.»

فاتحی افزود: «آن‌طور که همسایگان مدعی بودند عامل این جنایت که در شهرستان دیگری زندگی می‌کند به‌خاطر اختلاف با همسرش و خانواده او دست به این جنایت زده و در برابر دیدگان ساکنان محل متواری شده بود. قاتل شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری او از سوی پلیس ادامه دارد.»

 

23302

نظر شما