شناسهٔ خبر: 25076022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت روز ملی جمعیت صورت می گیر؛

ارائه مشاوره و ویزیت رایگان به زوجین جوان نابارور

زوجین جوان نابارور همزمان با روز ملی جمعیت می توانند با مراجعه به مراکز درمان ناباروری از مشاوره و ویزیت رایگان برخوردار شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آمار بالای ناباروری در کشورمان و اهمیت بسیار آگاهی سازی به زوج ها به ویژه زوجین جوان، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور پیوست تا با ارائه مشاوره، ویزیت اولیه رایگان و...، بتواند به زوجین نابارور خدمت رسانی کند. 

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی درباره روش های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش های حفظ باروری زمانی که ابتلا به برخی از بیماری ها و یا شرایط می تواند قدرت باروری را کاهش دهد، است. 

اطلاع رسانی درباره سلامت بارداری و اطمینان از تولد فرزند سالم، بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی زوجین نابارور، افزایش دانش و آگاهی درباره عوامل خطر باروری، به ویژه دخانیات، تغذیه ناسالم، آلودگی‌های زیست محیطی و بیماری‌ها و اطلاع رسانی در خصوص روند اهدا و چالش های پیش رو است. 

در هفته کمپین حمایت از زوجین نابارور که از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می شود، زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدام نکرده اند، می توانند با برنامه ریزی قبلی و با مراجعه به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که جهت مشارکت در این امر انسان دوستانه اعلام آمادگی کرده اند و از آن جمله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا که از تیم تخصصی و تجهیزات پیشرفته در این خصوص برخوردار است، از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری بهره مند شوند.

نظر شما