شناسهٔ خبر: 25075815 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

گلبانگ امسال هم بوی بهار می دهد

برنامه قدیمی و پر طرفدار گلبانگ امسال نیز همچون سال های گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد. جواد قارایی، طبیعت‌گرد و مستندساز که نگاه متفاوتی در معرفی طبیعت بکر مناطق مختلف ایران دارد، در سری سوم مجموعه «ایرانگرد» که در ایام نوروز روانه آنتن شبکه یک شد، تلاش کرد با بهره بردن از تجربیات دو فصل قبلی این برنامه، طبیعت‌گردی را از جنسی دیگر برای مخاطبان تلویزیون ارائه بدهد و آنها را همراه با خود به اماکن دیدنی اقصی نقاط ایران ببرد. رئیس رسانه ملی با قدردانی از زحمات برنامه‌سازان نوروزی صداوسیما اظهار داشت: همه دارایی ما مردم هستند و همه ما برای جلب رضایت آنان تلاش می‌کنیم و در این میان کسب رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان در نوروز 97 اتفاق مهمی بود که با همدلی خانواده صداوسیما حاصل شد. آیین پایانی نخستین جشنواره مردمی صدا و سیما با هدف تقدیر از برترین‌های نوروز 97 و تجلیل از مخاطبان شرکت‌کننده در این نظرسنجی، امشب با حضور رئیس رسانه ملی، برنامه‌سازان و برگزیدگان در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد. سریال پلیسی «کارآگاه لینلی» از امروز( اول اردیبهشت)ساعت 19 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. فیلمبرداری تصاویر خارجی سریال 87 متر، از چند روز آینده شروع می شود. فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امشب اول اردیبهشت به برنامه تحلیلی نگاه یک می آید. مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» گفت: از ۲۶ اردیبهشت این برنامه روی آنتن تلویزیون می‌رود. تلویزیون امسال هم طبق روال هر سال برنامه‌های مختلفی را روانه آنتن نوروزی کرد، اما نوروز 97 حسن ویژه‌ای نسبت به دیگر سال‌ها داشت و این که تلاش شده بود با بهره‌گیری از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی، به خواسته‌ها و سلایق مختلف مخاطبان پاسخ داده شود. رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسول خدا (ص) یک رسانه نورانی و پاک و قرآن نیز رسانه ای است که همه انسانها را تحت تاثیر انوار نورانی خود قرار می دهد تاکید کرد:هر کس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد ، رسانه ای برای دفاع از اسلام و از ولایت حقه الهی. جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ابعاد حمله نظامی ائتلاف آمریکا و اروپا به سوریه پرداخته است. بازیگر سریال «آنام» بیان کرد که قصه این سریال درباره بخشنده بودن در موقعیتی همچون برملا شدن یک راز است. با دستور رییس

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده این برنامه ضمن بیان مطالب فوق افزود: امیدواریم امسال بتوانیم پاسخگوی طیف بیشتری از مخاطبان رادیو ایران باشیم، این برنامه در سال جدید با هدف افزایش تعداد مخاطبان به روی آنتن خواهد رفت.

گلبانگ برنامه موسیقی محوری است که سالهاست با اجرای مریم نشیبا روی آنتن رادیو ایران می رود و پاسخگوی نیاز مخاطبان در زمینه موسیقی می باشد.

این برنامه هر روز راس ساعت 3 بعد از ظهر از رادیو ایران پخش می شود.

علاقه مندان جهت درخواست موسیقی های مورد علاقه خود می توانند از طریق پیامک 30000900و شماره تلفن 22168013 با این برنامه در ارتباط باشند.

نظر شما