شناسهٔ خبر: 25072977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری تور علمی صنعتی مشترک برای اساتید و دانشجویان دانشگاه های لئوبن اتریش و شهید چمران اهواز

براساس برنامه ریزی میان بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه شهید چمران، دانشگاه لئوبن اتریش و شرکت ملی حفاری ایران، یک تور علمی صنعتی مشترک برای اساتید و دانشجویان این مراکز علمی و آموزشی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت در این باره توضیح داد: در این ارتباط یک روز از برنامه های این تور دانشجویی که مدت آن هشت روز است به بازدید از دستگاه های حفاری و تجهیزات آموزشی شرکت ملی حفاری اختصاص داشت .
مهدی عرشیان گفت: بازدید از مرکز آموزش و تکنولوژی شرکت از جمله دستگاه شبیه ساز کنترل فوران چاه های نفت و گاز که در قالب یک پروژه پژوهشی از سوی این مدیریت و مرکز تحقیقات حفاری دانشگاه شهید چمران در دست اجرا است و دستگاه حفاری 66 فتح از برنامه های پیش بینی شده بود که مورد استقبال اساتید و دانشجویان قرار گرفت .
 وی افزود: در این بازدیدها دکتر زراسوندی رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، دکتر علیزاده رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید چمران، دکتر روحی مشاور مدیرعامل شرکت در پروژه های حفاری و مدیر، معاون و روسای مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت حضور داشتند .
عرشیان اظهار کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه لئوبن اتریش 19 نفر بودند که به اتفاق اساتید و شماری از دانشجویان دانشگاه شهید چمران در این تور علمی صنعتی شرکت کردند.

نظر شما