شناسهٔ خبر: 25071717 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فعالیت کانال تلگرام مشرق متوقف شد +معرفی کانال‌های جایگزین

پایگاه خبری تحلیلی مشرق (mashreghnews.ir) فعالیت خود را در پیام‌رسان تلگرام، متوقف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در راستای شکسته شدن انحصار در پیام رسان های خارجی پایگاه خبری - تحلیلی مشرق فعالیت خود را در پیام‌رسان تلگرام متوقف کرد.

 با توجه به ضرورت شکسته شدن انحصار در پیام رسان خارجی و تهدیدات روزافزون استفاده از این پیام‌رسان‌ها، و همچنین حمایت از تولیدات فناورانه متخصصان و کارآفرینان ایرانی، ضمن اعلام توقف بروزرسانی کانال تلگرام مشرق، شما را دعوت می‌کنیم گزارش ها و اخبار مشرق را در پیام‌رسان‌های سروش و آی گپ دنبال کنید:

بررسی‌ها و تجربیات کاربران نشان می‌دهد نرم افزارهای «سروش»، «ایتا» و «آی گپ»، نزدیک ترین گزینه ها به تلگرام بوده و امکانات مشابه و در مواردی بیش از تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان ساخت کانال، گروههای کوچک و بزرگ، خصوصی، تماس صوتی، ارسال پیام صوتی، فایل های تصویری و ... در این دو پیام رسان در اختیار کاربران قرار دارد. در بین این دو گزینه، «ایتا» و «آی گپ» گرافیک نزدیکتری به تلگرام داشته و کاربران تلگرام به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. همچنین تمام این پیام رسان ها از نسخه وب یا دسکتاپ نیز پشتیبانی می‌کنند.

شما می‌توانید به نسخه وب نرم افزار «آی گپ» از اینجا  دسترسی پیدا کنید. همانند تلگرام، پس از وارد کردن شماره تلفن، کد تایید برای شما پیامک میشود و با آن وارد برنامه می‌شوید.

همچنین می‌توانید از اینجا «کافه بازار - یا گوگل پلی» نسخه‌ اندروید «آی گپ» را نصب کنید. نرم افزار سروش را نیز می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

پس از نصب این دو نرم افزار، می‌توانید مشرق را در سروش و آی گپ دنبال کنید:   کانال مشرق در پیام رسان سروش  -  کانال مشرق در پیام رسان آی گپ

همچنین برای دریافت نرم افزار ایتا به آدرس https://eitaa.com مراجعه کنید و نسخه مورد نظر خود بر روی گوشی های هوشمند یا دیگر دستگاهها، نصب نمایید. کانال مشرق در پیام رسان ایتا
 


 

نظر شما