شناسهٔ خبر: 25071577 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آماده سازی مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه

شهردار منطقه ۷ از اجرای اقدامات گسترده این منطقه به منظور آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع‌آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه و پاکسازی از جمله اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

وی با اعلام این‌ مطلب که وانت‌های جمع‌آوری پسماند خشک- کاغذ و کارتن در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، تصریح کرد: کارگران خدمات شهری منطقه  برای نظافت مجموعه، در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته شهردار منطقه ۷ شستشو جایگاه ویژه مهمان های خارجی، معابر، المان ها و نرده های ترافیکی ، رنگ‌آمیزی و شستشوی المانها و جداول، لایروبی کانالها و مسیلها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت‌هایی است که شهرداری منطقه  در دستور کار قرار داده است.

وی در پایان یادآور شد: هماهنگی با اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت استقرار اتوبوس و تاکسی به منظور جابه جایی مسافران به میادین اصلی شهر، بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت، خط کشی معابر اصلی از دیگر فعالیت هایی است که توسط این منطقه اجرا خواهد شد.

نظر شما