شناسهٔ خبر: 25070333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

گرگان - ایرنا - همزمان با سراسر کشور و به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان در سه شهر گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا این آئین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و در ابتدا ورزشکاران رشته های رزمی به اجرای حرکات رزمی و نمایشی پرداخته و سپس یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان از مقابل جایگاه و تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
در ادامه نیز رژه موتوری واحدهای نمونه نیروهای مسلح استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در گرگان مرکز استان این مراسم با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سیدمناف هاشمی استاندار، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین برگزار شد.
ارشد نظامی آجا در استانهای گلستان و خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان در این مراسم با اشاره به گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که در ابتدای انقلاب شعار انحلال ارتش سرداده شد، امام راحل با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش همبستگی فرزندان برومند این سرزمین را با انقلاب اسلامی اعلام کرد.
سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی بازوی دفاعی و قدرتمند رهبری و نظام است و در کنار سایر نیروهای مسلح برای ثبات و آرامش کشور و حفاظت از آن جانفشانی می کند.
وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی مطیع رهبری و مزین به ولایت مداری و ولایت پذیری است.
سرتیپ معمارباشی گفت: اقتدار در آب ‌های سرزمینی و آزاد، امنیت در آسمان کشور، حفاظت از مرزها، مردم یاری در حوادث غیر مترقبه، پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها، توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح همه از برکات احیای ارتش سرافراز و نتیجه اراده هوشمندانه امام راحل در ادامه مسیر پر افتخار انقلاب و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده تا پاسخی در خور شان این تصمیم بزرگ و نامگذاری روز ارتش انجام گیرد.
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و خراسان شمالی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، اقتدار کشور ما را در وحدت نیروهای مسلح می‌ بینند.
3014/1648

نظر شما