شناسهٔ خبر: 25068944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

استقلال پرطرفدارترين تيم ليگ قهرمانان آسيا شد

- با بسته شدن مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عنوان پرطرفدارترين تيم بار ديگر به يکي از نماينده هاي پايتخت نشين ايران رسيد.

صاحب‌خبر -

همان طور که پيش بيني مي‌شد با حضور استقلال و پرسپوليس عنوان پرطرفدارترين تيم قاره به يکي از نماينده‌هاي ايران برسد طرفداران استقلال با حضور 90  هزار نفري خود در جدال برگشت با العين در روز‌هاي پاياني سال ?? اين عنوان را در پايان مرحله گروهي به خود اختصاص دادند تا با اختلاف فاحش نسبت به ساير رقبا پرطرفدارترين تيم لقب بگيرند.

استقلالي‌ها در روز‌هاي پاياني اسفندماه با پرکردن سکو‌هاي ورزشگاه آزادي و ثبت رکورد ?? هزار تماشاگر يکي ديگر از پرتماشاگرترين بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را به نام خود ثبت و با سبقت از رقيب ديرينه خود در پايتخت براي تصاحب عنوان پرطرفدارترين تيم آسيا خيز برداشتند. نکته جالب اين که در ساير بازي‌هاي مرحله گروهي به خصوص در شرق آسيا آماري بالاتر از 40 تا 50 هزار تماشاگر ثبت نشد تا استقلالي در کنار کسب اين عنوان رکورد جديدي نيز از خود برجا بگذارند.

البته با توجه به صعود استقلال و پرسپوليس به پلي آف و ميزباني آن‌ها از رقباي داخلي و اماراتي در ورزشگاه آزادي انتظار مي‌رود اين آمار باز هم دستخوش تغيير شود، اما اين که استقلال يا پرسپوليس کدام يک عنوان پرطرفدارترين تيم را به خود اختصاص خواهد داد به حضور طرفداران اين دو تيم در بازي‌هاي روز 24  و 25 ارديبهشت ماه مقابل ذوب آهن و الجزيره امارات در ورزشگاه آزادي تهران برمي گردد.

نظر شما