شناسهٔ خبر: 25067318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نامه ۲۰ دفتر بسیج دانشجویی خطاب به رئیس جمهور:

چانه‌زنی روی توان موشکی، نتیجه‌ای جز بمباران شدن و بی‌دفاع ماندن ملت ایران ندارد/ دستاوردهای نظامی مقاومت را تثبیت کنید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی اقدام متجاوزانه ائتلاف غربی به سوریه، ۲۰ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ضمن هشدار درباره اعتماد به غرب، خواستار اتکای بیشتر دولت به نیروهای انقلابی شدند.

در قسمت مهمی از این نامه آمده است: «وقت آن رسیده که به جای فکر کردن به دادن امتیاز و به حراج گذاشتن دستاوردهای استراتژیک کشور از قبیل صنعت هسته‌ای، هوافضا، موشکی و... ، به امید گوشه چشمی از طرف شیطان بزرگ، آمریکا، به توان و قدرت اسلام و نیروهای مؤمن به انقلاب ایمان بیاورید و با اتکا به این پشتوانه محکم، با صدایی بلند و گردنی برافراشته درصدد احقاق حقوق ملت ایران و سایر ملت‌هایی که این نظام مقدس، تنها ملجاء و پناهگاه‌شان در برابر ظالمان عالم است، برآیید.»

متن کامل نامه ۲۰ دفتر بسیج دانشجویی خطاب به رئیس جمهور به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام آقای روحانی
سلام علیکم

همان‌طورکه مستحضر هستید، کاردستی ائتلاف غربی عبری عربی، داعش، در هفتمین سال آتش‌افروزی در سوریه و عراق، علی‌رغم به جا گذاشتن ویرانی‌های بسیار و ریختن خون‌های بی‌گناه کاری از پیش نبردند و در این مدت اخیر کرارا شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت دربرابر توطئه‌های حامیان غربی و عربی تکفیری‌ها بودیم که این نیز حاصل مقاومت و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بوده است.

سربازان اسلام تا امروز با جهاد در میدان‌های نبرد و با پیش‌برد راه‌حل نظامی، خاک سوریه و عراق و حتی لبنان را از لوث وجود جنایتکاران پاک کرده‌اند و امروز نوبت جهاد دیپلماتیک است تا در مجامع بین‌المللی از پیروزی‌های جبهه مقاومت دفاع کند.

در این مسیر، گویا طرف‌های بدعهد در معاهده برجام عبرت لازم را نگرفته و هم‌چنان علی‌رغم چشیدن مکرر طعم تلخ شکست، راه‌حل‌های نظامی را مؤثرتر می‌دانند. البته آمریکای جنایتکار و ائتلاف اروپایی خون‌خوارش، با این حملات نمایشی و بازی‌های رسانه‌ای بیش از آنکه محور مقاومت را به دردسر بیاندازند، خودشان را مفتضح کرده و به دست خود، هیمنه پوشالی‌شان را در برابر دیدگان جهانیان فرو می‌ریزند.

لکن شما به عنوان رئیس جمهوری اسلامی، داعیه‌دار دفاع از مظلومان عالم، و دستگاه وزارت خارجه، مسئولید تا با اتخاذ دیپلماسی فعال، از تمام ظرفیت‌های بین‌المللی درجهت رسوا کردن این اقدام تجاوزگرانه ائتلاف آمریکایی بهره ببرید.

به عنوان پیشنهاد می‌توانید از ظرفیت سازمان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و هم‌چنین ملت‌ها و دولت‌های خط مقاومت و نیز سازمان‌های مردمی مبارزه با ظلم در سرتاسر عالم درجهت ایجاد اجماع جهانی علیه این اقدام قبیح و سلطه‌جویانه استفاده کنید.

بس است انفعال و چشم دوختن به دهان غربی‌ها! قدری به خود بیایید، به وزیر خارجه اطمینان بدهید که آمریکا نخواهد توانست با یک دکمه کل تجهیزات نظامی ما را نابود کند.

نمایش بامداد روز شنبه، و شلیک موشک‌ از ناوهای آمریکایی و هواپیماهای متجاوز فرانسوی و انگلیسی، محکی جدی برای تعیین طرف پیروز در عرصه عمل بود.

خود بهتر دریافته‌اید که دربرابر دشمنی که مدام درحال دندان نشان دادن و درپی ضربه زدن است، باید قدرت بازدارنده داشت و دربرابر این دشمن جنایتکار، بیش از هر چیزی این توان دفاعی و نظامی است که بازدارندگی ایجاد می‌کند.

جناب آقای روحانی! شما به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، در درجه اول در برابر امنیت این سرزمین و این مردم مسئولید. باید بدانید هرگونه چانه‌زنی بر روی تسلیحات نظامی علی‌الخصوص توان موشکی، نتیجه‌ای جز افکندن سایه جنگ بر آسمان کشور نخواهد داشت و عملا ما را دربرابر حملات هوایی این دشمنان غدار بی‌دفاع خواهید کرد.

این واقعه به خوبی روشن ساخت که نه تنها دنیای امروز دنیای پایان موشک‌ها نیست بلکه دنیای حضور موشک ها بعنوان پشتوانه دیپلماتیک است و مطمئن باشید اگر سلاح‌تان را به زمین بگذارید، لحظه‌ای بیشتر طول نخواهد کشید تا خاطرات موشک‌باران‌ها و بی‌دفاعی مردم ما در جنگ تحمیلی تکرار شود.

وقت آن رسیده که به جای فکر کردن به دادن امتیاز و به حراج گذاشتن دستاوردهای استراتژیک کشور از قبیل صنعت هسته‌ای، هوافضا، موشکی و... ، به امید گوشه چشمی از طرف شیطان بزرگ، آمریکا، به توان و قدرت اسلام و نیروهای مؤمن به انقلاب ایمان بیاورید و با اتکا به این پشتوانه محکم، با صدایی بلند و گردنی برافراشته درصدد احقاق حقوق ملت ایران و سایر ملت‌هایی که این نظام مقدس، تنها ملجاء و پناهگاه‌شان در برابر ظالمان عالم است، برآیید.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
بسیج دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع)
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله(عج)
بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی انقلاب اسلامی
بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س)
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآن
بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب
بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی ابرار
بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی، خواهران
بسیج دانشجویی دانشکده فنی ولی‌عصر(عج)
بسیج دانشجویی دانشکده اصول‌الدین تهران
بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور
بسیج دانشجویی دانشکده فنی شریعتی

نظر شما