شناسهٔ خبر: 25065780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| اردوهای رسانه‌ای مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود

R41452/P1336/S6,69/CT11

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری اردوهای رسانه‌ای مناطق محروم استان با هدف بررسی و بیان مشکلات به‌حق مردم از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست شورای قشر بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رسالت رسانه‌های جبهه حق سخت بوده زیرا ماموریت جبهه باطل دروغ پراکنی و انتشار اخبار کذب است و تمام هم پیمانان جبهه استکبار در مقابل حق صف آرایی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه با صلابت و اقتدار  40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم، عنوان کرد: در این سال‌ها کسب تجربه کرده و به دشمنان قسم خورده انقلاب می‌گوییم  آزموده را آزمودن خطاست.

انصاری با اشاره به اینکه ولیعهد عربستان سعودی جنگ ندیده، ناپخته و تفکری نزدیک به یهودیان دارد،  ابراز کرد: این فرد که هیچ تعصب دینی ندارد هزینه موشک‌های 3 کشور خبیث آمریکا، انگلیس و فرانسه را برای حمله به جبهه مقاومت پرداخت می‌کند که این حرکت محکوم بوده و خود را در کنار جبهه مقاومت و مظلومان عالم می‌دانیم.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید در استمرار عهدی که با شهیدان و امام شهیدان بسته‌ایم ثابت قدم باشیم، بیان کرد: جبهه باطل در تمامی زمینه‌ها سناریوهای مختلفی برای مقابله با توانمندی‌های جمهوری اسلامی طراحی می‌کند که با توکل به خدا و رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری خنثی می‌شوند.

انصاری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر خود در حال حرکت بوده که دشمنان قسم خورده به دلیل ترس چالش‌های مختلفی را از اول انقلاب تاکنون از جمله تحریم‌های ظالمانه را طراحی می‌کنند و در 8 سال دفاع مقدس با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت و الگو گیری از فرهنگ شهادت پیروز و سربلند بیرون آمدیم.

وی خواستار برجسته کردن خدمات نظام و دولت با هدف امیدوار نگه داشتن مردم توسط رسانه‌ها شد و خاطرنشان کرد: به برکت و میمنت این انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف از جمله راهسازی، برق‌رسانی، گازرسانی، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، باسوادی، دانشگاه‌ها، پتروشیمی‌، سدسازی و ...فعالیت‌های مطلوبی حتی تا دورترین نقطه استان انجام شده است.

انصاری با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها 13 سد در کشور وجود داشت و هم اکنون این تعداد به 604 مورد رسیده است، بیان کرد: سرعت خدمات رسانی در نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های طالمانه مطلوب بوده به طوری که ایران اسلامی جغرافیای علم را تغییر داده و در مجموع 9 ماهواره را به فضا پرتاب کرده است.

وی ادامه داد: یک رسانه انقلابی نباید خود را در مقابل یک حزب و گروه سیاسی قرار دهد و به نوعی دنبال انتقام جویی از احزاب باشد بلکه دغدغه ترویج و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین توسعه همه جانبه کشور را داشته باشد.

انصاری با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه‌های از نظرات دلسوازان و صاحب‌نظران کشور برای کمک به توسعه بهره‌ ببرند، اظهار داشت: خبرنگاران امیداور کردن مردم و ایجاد وحدت در جامعه را برای خود یک اولویت بدانند و همراه با نقد مدیر دستگاه اجرایی و یا هر مسئول دیگری پیشنهادهای لازم را نیز ارائه کنند.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان " حمایت از کالای ایرانی" افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم و بخش خصوصی با کمک و اگاهی بخشی رسانه‌ها در راستای تحقق این شعار گام‌های عملیاتی بردارند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج متعلق به هیچ جریان و گروه سیاسی نیست، عنوان کرد: تمامی رسانه‌های این استان را انقلابی می‌دانیم و از هیچ کمکی برای پویایی رسانه‌ها دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما