شناسهٔ خبر: 25064963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شفر دو اسطوره استقلال را به فراموشی سپرد

با مرور اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داد می‌توان به آنچه پیشکسوتان فوتبال درباره اهمیت هر تیم و پیراهن آن تأکید دارند پی برد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

یکی از مهمترین اتفاقات در باشگاه استقلال رخ داد؛ تیمی که تحت تأثیر نتایج خوب پرسپولیس در فصول پانزدهم (که نایب‌قهرمان شد) و شانزدهم (که قهرمان شد) به شدت از سوی هوادارانش تحت فشار بود! مادامی که این تیم نتایج مورد نظر تماشاگرانش را به دست نمی‌آورد، هر از گاهی طرفداران تیم با سر دادن اسامی افرادی که تصور می‌کردند با آنها تیم‌شان از وضعیت آن روزها رهایی پیدا می‌کند، اعتراض خود را نشان می‌دادند.

فرهاد مجیدی‌‌؛ هرگز به کادر اضافه نشد!

یکی از بازیکنان محبوب سال‌های اخیر استقلال که پس از کناره‌‌گیری از دنیای بازیگری سراغ کلاس‌های سرمربیگری در اسپانیا رفت و در این سال‌ها بارها و بارها از سوی هواداران مورد سؤال بود که چرا برای کمک به هدایت بهتر استقلال به کادر فنی تیم اضافه نمی‌شود، فرهاد مجیدی است. در روزهایی که منصوریان با استقلال نتیجه می‌گرفت یا نمی‌گرفت هر از گاهی شاهد بودیم که برخی طرفداران استقلال و البته خود مجیدی در فضای رسمی و غیر رسمی رسانه‌ای در این باره سؤالاتی را مطرح می‌کردند که چرا از فرهاد مجیدی استفاده نمی‌شود؟!

موضوعی جذاب برای رسانه‌ها که البته با واکنش‌های خود فرهاد نیز این موضوع پُرکشِش‌تر هم می‌شد! حضور او در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد منصور پورحیدری و ایستادن کنار علیرضا منصوریان این موضوع را داغ‌تر از قبل کرد که ممکن است دو تن از چهره‌های مطرح استقلال همزمان هدایت تیم را در دست بگیرند ولی این بار هم ماجرا به جایی نرسید! این میل و تقاضا از سوی هواداران در اوایل فصل جاری بیشتر و بیشتر اوج گرفت؛ وقتی که استقلال نتایج بدی می‌گرفت و به قعر جدول نزدیک و نزدیکتر می‌شد! در همان برهه بود که شفر به استقلال پیوست و هدایت تیم را در دست گرفت؛ حتی این تغییر بزرگ هم باعث نشد اخبار مربوط به پیوستن فرهاد مجیدی به استقلال کم شود اما در نهایت شفر فرهاد را نخواست و البته نتیجه گرفت تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.

مجتبی جباری‌‌؛ هرگز به تمرین برنگشت!

در همان برهه یکی دیگر از مسائل مربوط به ممانعت کادر فنی از حضور مجتبی جباری در تمرینات استقلال بود! ماجرایی که به شدت روی اعصاب خیلی از هواداران بود که از باشگاه می‌خواستند زیدان آسیا را به تیم برگرداند و معتقد بودند شفر باید از او در ترکیب تیم استفاده کند. موضوعی که هر بار با بی‌تفاوتی باشگاه مواجه می‌شد تا در تاریخ 25 دی سال گذشته قرارداد جباری به شکل یک‌طرفه فسخ شد! در روزهایی که استقلال رقبای خود را چهارتا، چهارتا بدرقه می‌کرد! روزهایی که تیم شانزدهم جدول کم‌کم به رده‌های ششم، پنجم، چهارم و سوم برگشت. روزهایی که استقلال و نتایجش برتری خود را بر هر اسمی حتی فرهاد مجیدی و مجتبی جباری اثبات کرد!

 

نظر شما