شناسهٔ خبر: 25064681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

استاندار تهران تاکید کرد:

بسیج همه امکانات امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت نمایشگاه کتاب

استاندار تهران، نیروی نتظامی را مسئول تامین امنیت فضاهای داخلی و بیرونی نمایشگاه کتاب تهران دانست و بر بسیج تمامی امکانات امنیتی و انتظامی برای این مهم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به میزبانی استانداری تهران و با حضور استاندار و مسئولان نمایندگان دستگاههای مجری و همکار در برگزاری این نمایشگاه، عصر امروز سه شنبه ۲۸ فروردین  در محل استانداری تهران برگزار شد.

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در این نشست امنیت را اولویت اصلی در برپایی نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد و گفت: شورای تامین استان تهران می بایست در این زمینه جلسات خودش را برگزار کند و اگر نیاز باشد تمامی امکانات امنیتی و انتظامی تهران را بکار بگیرد تا این مهم تامین شود.

وی در عین تاکید کرد: تامین امنیت نمایشگاه کتاب تهران هم در داخل فضای نمایشگاه (مصلی) و هم بیرون از فضای نمایشگاه بر عهده نیروی انتظامی است.

مقیمی همچنین بر ضرورت تامین رضایتمندی مراجعه کنندگان و مردم بازدید کننده از نمایشگاه تاکید کرد و گفت: به عنوان مثال در موضوعی مانند ترافیک، پلیس راهور تهران باید تمامی طرح هایش را به گونه ای اجرا کند که ما در روزهای منتهی به آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، در محدوده های اطراف مصلی از جمله اتوبانهای رسالت، شهید همت و شهید مدرس، کمترین ترافیک را داشته باشیم.

استاندار تهران رعایت شئونات اسلامی را در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران   بسیار مهم خواند و گفت: به دو دلیل، شئونات اسلامی باید در نمایشگاه کتاب، بیشتر رعایت شود؛ اولا اینکه نمایشگاه درمصلی که مکانی مقدس است برگزار می‌شود و دوما اینکه نمایشگاه، یک نمایشگاه فرهنگی است.

وی بر لزوم انجام فعالیت های تبلیغی برای تامین این مهم و حفظ شئونات اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما