شناسهٔ خبر: 25062537 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مرگ سارق سابقه دار در تعقيب و گريز با پليس

روزنامه جوان

سارق سابقه‌دار هنگام تعقيب و گريز با مأموران گشت پليس آگاهي تهران از روي حفاظ فلزي بزرگراه امام علي(ع) سقوط كرد و جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌30 دقيقه بامداد ديروز سه‌شنبه 28‌فروردين‌ماه امسال قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك مردي در بزرگراه امام علي (ع)با خبر و همراه كارآگاهان پليس آگاهي راهي محل شد.
بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده سارق سابقه‌داري است كه لحظاتي قبل در تعقيب و گريز مأموران هنگام بالا رفتن از روي حفاظ يكي از پل‌هاي فلزي بزرگراه امام علي (ع) به پايين سقوط مي‌كند و به كام مرگ مي‌رود.
يكي از مأموران در توضيح ماجرا گفت: دقايقي قبل با خودروي پليس در محدوده ميدان شوش مشغول گشت‌زني بوديم كه به پرايدي مظنون شديم. وقتي شماره پلاك خودرو را از سامانه پليس استعلام گرفتيم مشخص شد خودروي پرايد 25 فروردين‌ماه سرقت شده است. بنابراين به راننده دستور ايست داديم، اما راننده اقدام به فرار كرد. راننده با سرعت زياد و ايجاد رعب و وحشت براي رانندگان ديگر و رهگذران قصد داشت ما را از تعقيب و گريز منصرف كند كه با شليك چند تير هوايي به راننده هشدار داديم تا خودرواش را متوقف كند، اما راننده توجهي به هشدارهاي پليس نكرد و با حركات خطرناك به فرار خود ادامه داد.
تعقيب و گريز ما با خودروي مسروقه ادامه داشت تا اينكه راننده در تقاطع خيابان فدائيان‌اسلام و بزرگراه آزادگان با زن عابري تصادف كرد و همچنان به فرار خود ادامه داد. همزمان با اعلام تصادف به مركز و درخواست آمبولانس براي انتقال مصدوم به بيمارستان ما به تعقيب متهم ادامه داديم تا اينكه خودروي پرايد وارد بزرگراه امام علي‌(ع) شد و به سمت شمال حركت كرد تا اينكه پس از طي مسافتي راننده تعادل خودرو را از دست داد و با جدول كنار بزرگراه برخورد كرد و خودروي پرايد متوقف شد. در چنين شرايطي سارق از خودرو پياده شد و با پاي پياده فرار كرد و براي اينكه موفق به فرار شود از حفاظ فلزي كنار بزرگراه بالا رفت و ثانيه‌هايي بعد تعادل خودش را از دست داد و به پايين سقوط كرد.
سرهنگ سعدالله‌گزافي، معاون عمليات پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: پس از اين حادثه سريعاً موضوع از طريق مركز پيام به اورژانس اعلام مي‌شود و پس از حضور اورژانس در محل به مأموران اعلام مي‌شود كه راننده پرايد فوت كرده است. مأموران در بررسي‌هاي بعدي هويت مرد فوت شده ر ا شناسايي كردند كه مشخص شد وي از مجرمان سابقه دار بوده است.

نظر شما