شناسهٔ خبر: 25062456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

جزئیات عملیات تعقیب پلیس آگاهی در فدائیان اسلام/ سقوط پایان زندگی سارق+ فیلم

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ درخصوص عملیات تعقیب و گریز سارق یک دستگاه خودروی پراید در فدائیان اسلام و سقوط وی در حین فرار جزئیاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز گشت پلیس آگاهی در محدوده میدان شوش به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و پس از استعلام مشخص می شود که این خودرو دو روز پیش به سرقت رفته است.

با اعلام سرقتی بودن خودرو ماموران پلیس آگاهی به راننده دستور ایست داده اما سارق علی رغم اخطار پلیس هیچ توجهی نکرده و فرار می کند. در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی و سارق خودرو در خیابان فدائیان اسلام، راننده پراید با یک عابر پیاده برخورد می کند ولی به فرار خود ادامه می دهد.

سارق پس از ورود به مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از توقف فرد سارق شروع به فرار با پای پیاده می کند.

سرهنگ گزافی معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در تکمیل خبر فوق اظهار داشت: سارق در حین فرار از حفاظ یکی از پل های فلزی بزرگراه بالا می رود که به دلیل از دست دادن تعادل به پایین سقوط کرده و فوت می کند.

فیلم تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی پایتخت با سارق پراید را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما