شناسهٔ خبر: 25061551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان:

عاملان حمله به ستاد انتظامی دلگان به هلاکت رسیدند

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حمله به ستاد انتظامی دلگان در جنوب این استان توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

صاحب‌خبر -
سرویس شهرستانها:

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، علی اصغر میرشکاری افزود: دوم بهمن سال گذشته فردی به مقر انتظامی شهرستان دلگان تیراندازی کرد که منجر به شهادت یکی از ماموران این ستاد شد.
وی اضافه کرد: پس از کارهای اطلاعاتی و ردیابی نیروی انتظامی فرد مهاجم مورد شناسایی قرار گرفت.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این فرد به همراه دو نفر دیگر که به صورت مسلحانه در شهرستان دلگان تردد می‌کردند در روز 23 فروردین ماه جاری سوار بر خودرو هنگام حرکت در یکی از مسیرهای دلگان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار کردند.
وی افزود: ماموران به تعقیب آنان پرداخته ولی این افراد باردیگربه سمت ماموران تیراندازی کردند که نیروهای انتظامی نیز مجبور به عمل متقابل شده و در نتیجه سرنشینان خودروی فراری در تیراندازی کشته شدند.معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از خودروی این افراد دو قبضه سلاح کلاش، 265 فشنگ، 10 خشاب حاوی فشنگ و تعدادی فشنگ سلاح‌گرینف کشف شد.
میرشکاری بیان داشت: در داخل خودرو دختر بچه سه ساله‌ای وجود داشت که فوت کرده بود.
معاون استاندار تصریح کرد: نکته جالب این است که هیچ تیری به این دختربچه اصابت نکرده و هنوز علت فوت وی مشخص نیست و در دست بررسی است وما منتظر نظر پزشکی قانونی در این رابطه هستیم.
وی افزود: آنچه مسلم است اینکه این گروه سابقه شرارت، تیراندازی و حمله به ستاد نیروی انتظامی را دارند اما علت همراه بودن این دختر بچه با آنان معلوم نیست و در دست بررسی است.
این مقام استانداری تصریح کرد: این در حالی است که به علت دودی بودن شیشه خودرو، این دختر بچه در داخل خودرو مشاهده نشده و ماموران نیز از حضور وی در داخل خودرو بی‌اطلاع بودند.

نظر شما