شناسهٔ خبر: 25061391 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در اسفند ٩٦؛

ارائه مشاوره به ١٩هزار نفر توسط مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM) با بهره گیری از سیستم‌های نوین ارتباطی به سئوالات بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان پاسخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی از طریق ٤ شیوه تماس ؛ سامانه تلفنی ١٤٢٠، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی ١٩ هزار و ٥٣٥ مشاوره بیمه و درمانی در اسفند سال ٩٦ بوده است که بیانگر رشد ٣٢ درصدی نسبت به بهمن همان سال است.

مشاوره های ارائه شده در حوزه های مختلف سازمان تامین اجتماعی بوده است که بیشترین بخش مربوط به حوزه بیمه ای با ٦٢,١٦ درصد است و حوزه اقتصادی مالی٣٣.٤٨ درصد، حوزه درمانی ٢.٣٢ درصد و حوزه نظارتی فرهنگی ٢.٠٤ درصد؛ دیگر بخش های مورد مشاوره مخاطبان بوده است.

از نظر موضوع، حوزه فنی بیمه شدگان بیشترین بخش مورد مشاوره چهار کانال ارتباطی با این مرکز بوده است و درآمد حق بیمه، نامنویسی و حسابهای انفرادی، فنی و مستمری دیگر موضوعاتی بوده است که توسط کاربران مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پاسخ دهی به آنها انجام شده است.

از نقطه نظر پراکندگی جغرافیایی تماس های برقرار شده در چهار نقطه تماس مذکور،٥٩,٦٥ درصد از تماس ها از ادارات کل غرب تهران بزرگ، شرق تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران بوده است و استان های البرز، خوزستان و لرستان دارای بیشترین فراوانی تماس تلفنی با این سامانه پس از استان تهران بوده اند.

در تماس های تلفنی با ١٤٢٠، بیمه بیکاری، بیمه اختیاری، غرامت دستمزد ایام بارداری، مشاهده اینترنتی سابقه بیمه شده، ادعای اشتغال،ارسال لیست، بازرسی، برقراری مستمری بازنشستگی وبازماندگی ، کمیسیون های پزشکی و تایید از کارافتادگی، نوبت دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی، نسخه الکترونیکی، دریافت هزینه های درمانی، مراکز طرف قرارداد، بیمه تکمیلی، کاراکارت و خدمات رفاهی بازنشستگان و... مطرح و پاسخ لازم به مخاطبان ارائه شده است.

به طور کلی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در اسفندماه گذشته، ١٧ هزار و ٢٧٦ مورد تماس تلفنی(١٤٢٠)، ١٤ هزار و ٤٠٢ مور متقاضی خدمات پورتال، یک هزار و٧ مورد پیامک ، ٨٧٠ مورد مراجعه حضوری و ٣٨٢ مورد پیام صوتی با این مرکز انجام شده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما