شناسهٔ خبر: 25060113 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان عامل اعزام متقاضیان به عتبات عالیات در این شهرستان ازمردم کلاهبرداری کرده بود پس از گذشت 2 سال شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید جواد رضوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این متهم پس کلاهبرداری از شهروندان دشتستانی متواری شده بود که با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی، در یک عملیات پلیسی پس از 2 سال در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان شناسایی، دستگیر و یک دستگاه خودروی رنو تالیسمان سرقتی از وی بدست آمد.
وی بیان کرد: متهم خود را بانی خیر اعزام افراد به عتبات عالیات معرفی و از آن طریق مبالغی را از آنان دریافت و متواری شده بود که در این ارتباط پرونده‌ای در پلیس آگاهی شهرستان دشتستان تشکیل شد.
رضوی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به 100 فقره کلاهبرداری از شهروندان دشتستانی اعتراف کرد.
وی یادآور شد: این زن به اتهام کلاهبرداری با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و مالباختگان برای رسیدگی به شکایت خود به پلیس آگاهی شهرستان دشتستان مراجعه کنند.
رضوی ادامه داد: از شهروندان انتظار است برای نام نویسی در اعزام به عتبات عالیات و اماکن مقدس از طریق مراجع معتبر اقدام کنند.
7212/6043**

نظر شما