شناسهٔ خبر: 25059999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

طرح‌هایی جدید برای تبیین نقش ارتش در دفاع مقدس

امیر سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از تدوین طرح هایی به منظور تبیین نقش ارتش در دفاع مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا,در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین جلسه هم اندیشی تبیین نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه28 فروردین97 با حضور امیر سرتیپ حسن سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش و معاونین این سازمان برگزار شد. 

در این جلسه امیر سیفی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با تقدیم 235 هزار و 813 شهید و حضور 48 هزار و 318 شهید ارتش در میان این عزیزان، کارهای بسیار زیادی می توان انجام داد که نیازهای فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان را تامین کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "اگر همین نصف روز حادثه کربلا توانسته در سالیان متمادی تاثیر گذار باشد چرا فکر نکنیم که هشت سال دفاع مقدس میتواند برای نسل آینده موثر باشد", گفت: ما باید این حرکت را به عنوان سرباز رهبری ایجاد کنیم و این تاثیر را به وجود بیاوریم. سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش طرحی را با عنوان مدافعان ولایت در عرصه پیشکسوت و خدمت(رزمندگان جنگ و بازنشستگان و حاضران در خدمت)، گلهای رهایی(آزادگان) و مسافران بهشت(شهدا) برای تبیین نقش ارتش و جمع آوری خاطرات نیروها در دست اقدام دارد که باید به ثمر بنشیند.

امیر سیفی افزود: باید تمام اطلاعات و آثار این عزیزان به سرعت جمع آوری و تکمیل شود, البته بسیاری از این اطلاعات و آثار موجود است, اما باید کامل باشد، یعنی برای نسل آینده تاریخ بدون فراموشی و زیاد و کم ثبت و ضبط شود و سپس به سرعت و با همان گفتمان زیبای انقلاب منتشر شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش اظهار کرد: این جنگ هشت ساله در عین حال که نیش های زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت اما تدبیر ولی فقیه آنها را به نوش هایی مبدل کرد که برای همه ماندگار است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما