شناسهٔ خبر: 25059216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جزئیات برگزاری نشست هفته آینده قوای سه‌گانه در مجلس

منبع: فارس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نشست قوای سه‌گانه برای تعامل بیشتر و همچنین بررسی مسائل روز کشور هفته آینده در مجلس و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز پیرامون نشست مشترک قوای سه‌گانه که قرار است هفته آینده در مجلس برگزار شود بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود:‌ این نشست دو ساعته قرار است ساعت ۱۶:۳۰  تا ۱۸:۳۰ دقیقه روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در محل صحن شورای اسلامی با حضور رؤسای قوا و معاونین آنها و همچنین نمایندگان مجلس برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا است تا پیرامون چالش‌های کشور و به ویژه بحث شعار سال و همچنین موضوع ارز و... تبادل نظر صورت گیرد و این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر برای رفع این چالش‌ها و همچنین بسیج توان سه قوا برای پیشرفت در کارها برگزار می‌شود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در این نشست که بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود ابتدا نمایندگان سه فراکسیون مجلس امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهند کرد و سپس معاونین رؤسای قوا (اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای)  هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی خواهند کرد و بخش پایانی جلسه سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای هر یک از سران قوا خواهد بود.

وی در پایان گفت: همچنین بنا است تا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ به مناسبت روز ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در صحن علنی مجلس سخنرانی داشته باشد.

نظر شما