شناسهٔ خبر: 25058882 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سفری به استان های آبادان، قم و ارومیه

برنامه ایرانشهر هر روز در بخشی با سفر به یکی از شهرها و مناطق ایران در قالب یک گزارش به معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و جاذبه های گردشگری آن منطقه می پردازد. تلویزیون امسال هم طبق روال هر سال برنامه‌های مختلفی را روانه آنتن نوروزی کرد، اما نوروز 97 حسن ویژه‌ای نسبت به دیگر سال‌ها داشت و این که تلاش شده بود با بهره‌گیری از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی، به خواسته‌ها و سلایق مختلف مخاطبان پاسخ داده شود. رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسول خدا (ص) یک رسانه نورانی و پاک و قرآن نیز رسانه ای است که همه انسانها را تحت تاثیر انوار نورانی خود قرار می دهد تاکید کرد:هر کس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد ، رسانه ای برای دفاع از اسلام و از ولایت حقه الهی. جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ابعاد حمله نظامی ائتلاف آمریکا و اروپا به سوریه پرداخته است. بازیگر سریال «آنام» بیان کرد که قصه این سریال درباره بخشنده بودن در موقعیتی همچون برملا شدن یک راز است. با دستور رییس رسانه ملی و با توجه به اقبال گسترده مردم و دستگاههای مختلف از پیام رسان های داخلی و با هدف حفظ منافع ملی بخش های مختلف سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند. اسامی و زمان پخش فیلم‌های سینمایی شبکه‌های مختلف سیما، در روز‌های ­پنجشنبه 30 و جمعه 31 فروردین را اعلام شد. مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را تصویر تلخی از حمله یک فرد ناشناس به خودش به روز کرد. شما هم حتما شعار «از خودمان شروع کنیم» را شنید‌ه‌اید، شعاری که وقتی حرف منافع ملی و اجتماعی به میان می‌آید از آن استفاده می‌شود. سازمان هنری رسانه ای «اوج» امروز در مراسمی از عوامل سریال «پایتخت5» قدردانی کرد. معاون سیمای رسانه ملی اعلام کرد بودجه سریال سازی در سال 97 دوبرابر می شود . مدیران پیام رسان های داخلی سروش، ایتا، بیسفون و گپ، چهارشنبه 29 فروردین به برنامه "ثریا" می آیند. شبکه چهار سیما به مدت 9 شب ، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پوشش می دهد. نادر فوقانی، عکاس سینما و تلویزیون که سریال تلویزیونی «پایتخت» را عکاسی کرده است، اینستاگرامش را با تصاویر جالبی از پشت صحنه این مجموعه به روز کرد که دیدنش خالی از لطف نیست. مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را تصویر تلخی از حمله یک فرد ناشناس ب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، رادیو ایران برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای اوقات عصرگاهی شنوندگان شنبه تا چهارشنبه هر هفته برنامه ای را با عنوان ایرانشهر تقدیم علاقمندان می کند.

این برنامه هر روز در بخشی با سفر به یکی از شهرها و مناطق ایران در قالب یک گزارش به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و جاذبه های گردشگری آن منطقه می پردازد.

لازم به یاد آوری است؛ ایرانشهر در برنامه امروز بیست و هشتم فروردین میزبان مردم آبادان و فردا میزبان استان های قم و ارومیه است

برنامه ایرانشهر به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی مهناز فقیهی و منصور اسکندری از رادیو ایران روی موج 90 مگاهرتز و 558 کیلوهرتز پخش می شود.

نظر شما