شناسهٔ خبر: 25058589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استاد حوزه علمیه قزوین:

استفاده از واردات را در حاشیه قراردهیم

گروه فرهنگی- استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری از سالیان دور بر این مهم تأکید دارند، معنای اقتصاد مقاومتی همین است که روی پای خودمان بایستیم، به تولیدات داخلی اهمیت دهیم و استفاده از واردات را حتی‌المقدور در حاشیه قراردهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول نوروزی امروز 28 فروردین در جمع معاونین آموزش مدارس علمیه استان قزوین، گفت: تولید کننده داخلی باید برای عقب نماندن از بازار رقابت باید کیفیت را بالاببرد.
وی افزود: افزایش قاچاق در کشور سست کردن بنیه اقتصادی یک کشور را در پی دارد، هر ایرانی غیرتمند باید به حمایت از کالای ایرانی اهمیت دهد.
حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: اگر مردم و دولت به تولید داخل اهمیت دهند، تقویت کارگران و اشتغال‌زایی را شاهد خواهیم بود.
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید تفکر ملی را بین مردم فرهنگ‌سازی کنیم و این موضوع در همه زمینه‌ها از زمان کودکی خصوصاً در مدارس دنبال شود تا کالای داخلی بتواند در برابر کالای خارجی رقابت کند.
استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری از سالیان دور بر این مهم تأکید دارند، معنای اقتصاد مقاومتی همین است که روی پای خودمان بایستیم، به تولیدات داخلی اهمیت دهیم و استفاده از واردات را حتی‌المقدور در حاشیه قراردهیم.
حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: افزایش کیفیت و تولید بر حسب نیاز جامعه می‌تواند عامل مهمی در جذب مصرف کنندگان ایفا کند و قطعاً شکوفایی اقتصادی در این خصوص رونق خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: اگر این مسائل در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی عملی شود نه تنها شعار امسال محقق می‌شود بلکه در این زمینه می‌توانیم به ایجاد اشتغال و درآمد بیشتر کمک کنیم.

انتهای پیام

نظر شما