شناسهٔ خبر: 25057179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کنگره حزب جوانان ایران اسلامی 7 اردیبهشت برگزار می‌شود

نهادها و احزاب

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره این حزب در روز 7 اردیبهشت گفت: اصلاحات پیشنهادی مرامنامه و اساسنامه حزب جهت انطباق با قانون جدید احزاب در این کنگره بررسی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد خون چمن در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به  برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی در سال جاری اظهار کرد: در این جلسه تازه‌ترین اخبار سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی مورد بحث وتحلیل قرار گرفت. در ارتباط با حمله نظامی امریکا، انگلیس و فرانسه به کشور مستقل سوریه، شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی این اقدام را نقض آشکار قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد دانسته و آن را محکوم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: موضوع برگزاری کنگره حزب که در جلسه قبل هم در دستور کار شورا بود، مطرح و کمیته برگزار کننده کنگره گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره در ٧ اردیبهشت ماه ارائه گردید. همچنین مقرر شد با توجه به دستور کار گسترده از جمله ارائه گزارش‌ها، اصلاح اساسنامه و مرامنامه و انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی و هیات بازرسی و ... این کنگره صرفا بصورت داخلی برگزار شود اما با این حال دعوت از سخنران ویژه نیز تصویب شد. بررسی اصلاحات پیشنهادی مرامنامه و اساسنامه حزب جهت انطباق با قانون جدید احزاب در کنگره نیز یکی دیگر ازموضوعات مورد بحث این جلسه شورا بود که نهایی گردید.
                                                                 
 انتهای پیام

نظر شما