شناسهٔ خبر: 25056251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری رودسر تأکید کرد:

لزوم توجه ویژه به بیمه کشاروزی/کشاورزان در نشاء برنج عجله نکنند

رودسر -سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به بیمه محصولات کشاورزی از سوی کشاورزان، از آنها خواست تا در کشت شالیزارهای خود با توجه به شرایط موجود عجله نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته ظهر سه شنبه در نشست کمیته تخصیص آب شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نباید در حوزه آب و آبرسانی بحران را به مردم منتقل کنیم، اظهار کرد: باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مدون، مدیریت آب به بهترین روش اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی مدیریت آب را امری ضروری دانست وگفت: در سال جاری در حوزه زیرساخت های کشاورزی ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع استان برای شهرستان درنظر گرفته شده که در قالب تجهیز امکانات و لایروبی رودخانه ها هزینه می شود.

وی با بیان اینکه باید در زمینه لایروبی و پاکسازی رودخانه ها اقدامات مناسب و تأثیرگذاری انجام شود، افزود: انجام این اقدامات به مدیریت بهتر منابع آبی کمک می کند.

سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه از صدور مجوز حفر سه حلقه چاه کشاورزی و همچنبن فعال سازی برخی چاه های عمیق حفار شده از گذشته نیز  در این شهرستان خبر داد.

وی برگزاری نشست مشترک با آبسواران و دهیاران را گامی مهم در مدیریت منابع آبی عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست می تواند نتایج خوبی در حوزه مدیریت آب به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه بر ضرورت بیمه کردن  محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید به این موضوع به صورت جدی توجه شود تا کشاورزان در مواجهه باحوادث احتمالی ضرر و خسارت وارده شده به محصولات خود را دریافت کنند.

نظر شما