شناسهٔ خبر: 25053934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های متجاوز در آسمان حمص

پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده به سوی فرودگاه الشعیرات در حمص مقابله و همه این ۹ موشک را در آسمان منهدم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون الاخباریه سوریه از مقابله پدافند هوایی سوریه با چند موشک در حریم هوایی حمص خبر داد.

این شبکه تلویزیونی، تصاویری از مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده به سوی فرودگاه الشعیرات در حمص منتشر کرد. ارتش سوریه تعداد موشک های شلیک شده به سوی حمص را ۹ فروند اعلام کرد. همه این موشک ها در آسمان منهدم شدند.

خبرنگار العالم از دمشق نیز گزارش داد که فرودگاه نظامی الضمیر در حومه دمشق هم از اهداف تجاوز اخیر بوده است. خبرنگار العالم از پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه اشغالی جولان خبر داد.

واحد رسانه ای حزب اللهِ لبنان اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه سه موشکی را که به سمت فرودگاه الضمیر در شمال شرق دمشق شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از رسانه ای سوریه اعلام کرد، هیچ گونه خسارتی به دو فرودگاه نظامی «الشعیرات» و «تی ۴» وارد نشده است و پدافند هوایی سوریه همه موشک های شلیک شده شده به سوی این دو فرودگاه را رهگیری و منهدم کرده است.

این شبکه همچنین از شنیده شدن صدای ۴ انفجار در منطقه البقاع لبنان همزمان با شلیک موشک ها به سوی فرودگاه الشعیرات خبر داد.

همچنین؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد، اریک پاهون، سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در پاسخ به سوالی درباره گزارش های مربوط به حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات در حمصِ سوریه گفت: «در حال حاضر آمریکا هیچ فعالیت نظامی در آن منطقه ندارد. ما جزئیات بیشتری برای ارائه نداریم.»

گزارش خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد در پی گزارش تلویزیون سوریه از وقوع حمله موشکی در حریم هوایی شهر حمص، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: «از چنین اتفاقی مطلع نیستم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما