شناسهٔ خبر: 25053167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

حقیقتی که در برنامه نود آشکار شد/اینها قرار بود فوتبال را پاک کنند؟

خبرانلاین

صاحب‌خبر -
رئیس هیات فوتبال قم تقریبا به هیچ ابهامی درباره باشگاه صبای قم و مسائل مدیریتی این باشگاه و این هیات فوتبال پاسخ روشنی نداد.
- شب گذشته رئیس هیات فوتبال استان قم روی خط برنامه نود آمد تا درباره عملکرد خود درباره تیم صبای قم پاسخ بدهد. در این بخش از برنامه نود که عادل فردوسی‌پور به بررسی تیم های لیگ یکی و علل شکست آنها می پرداخت اما بهرامی، رئیس هیات فوتبال قم تقریبا به هیچ سوالی پاسخ روشنی نداد تا تمام سوالات مجری برنامه بی پاسخ بماند.

 این مدیر فوتبال درباره ماشین شاسی بلندی که در اختیار هیات فوتبال قم است گفت پاسخی نمی دهم و تنها به این اکتفا کرد که بگوید مکلف به فروش این ماشین و  خرج پول آن برای تیم نبودم و اختیار فروش یا نفروختنش با خودم بوده. 

در پاسخ به اتهام دیگری که درباره پولی که از بازیکن ها گرفته شده بود مطرح شد و گفتند یکی از نزدیکان بهرامی این پول را گرفته، گفت: من گرفتم؟ بروید از خود آن آدم بپرسید! در حالی که آن شخص با اعتبار ایشان در باشگاه صبای قم یا هیات فوتبال آمده است و کنار ایشان قرار دارد. 
نکته مهم تر در این موضوع اما این است که آقای بهرامی یکی از لیدرهای جریان منتقد کفاشیان و انتخابات در همه این دو سه سال گذشته بودند، یکی از  کسانی که خیلی اصرار می کردند درباره اینکه شفافیت مالی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد .حالا در مجموعه کوچک خودشان این همه ابهام وجود دارد و در حقیقت کسانی که یک هیات فوتبال را نتوانستند درست بگردانند، دم از مبارزه با فساد در فوتبال می زنند. شاید بهتر باشد این افراد اول درباره خودشان حرف بزنند. البته این ابهامی است که درباره خیلی از هیات های دیگر هم وجود دارد و فوتبال واقعا نیاز به این دارد که یک بازنگری دیگر در آن صورت بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما