شناسهٔ خبر: 25052077 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دوزندگی و برازندگی با چرخ خیاطی ژانومه

قیمت چرخ خیاطی در مدل های مختلف متفاوت است و مسلماً دوست ندارید برای امکاناتی پول خرج کنید که شاید سالی یک بار هم از آن استفاده نمی کنید. شاید آگاهی از انواع چرخ خیاطی های موجود، از لحاظ کاربری و پتانسیل کمک بزرگی به تجربه یک خرید خوب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرمایه گذاری برای یک چرخ خیاطی می تواند یک کار هیجان انگیز و البته کمی هم دشوار باشد، برای این که نمی دانیم جستجو را از کجا باید شروع کنیم، از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم و بعد از شروع هم با حجم زیادی از مدل ها و برند های موجود در بازار رو به رو می شویم که جستجو را به نظر پایان ناپذیر می کند. قبل از این که در  این راه دچار سردرد شوید کافیست چند سوال ساده اما اساسی از خود بپرسید، سوالاتی که چرخ خیاطی ژانومه به اغلب آن ها پاسخ می دهد.

آیا من چرخ خیاطی نیاز دارم ؟

مردم به دلایل مختلفی یک چرخ خیاطی می خرند؛ برای بعضی ها می تواند دوختن نوعی سرگرمی باشد در حالی که برای عده ای می تواند به یک ابزار معیشتی تبدیل شود، به هرحال برای یک بار هم شده همگی به دوختن برای ترمیم یک لباس نیاز پیدا کرده ایم. دوختن ساده را می توان با کمک نخ و سوزن انجام داد اما هیچ چیز مانند یک چرخ خیاطی نمی تواند یک دوخت سریع و دقیق را انجام دهد و این لحظه است که ضرورت آن به چشم می آید. چرخ خیاطی های امروزی فقط یک ابزار ساده برای یک دوخت سریع نیستند، با آن ها می توانید خلاق باشید و هر روز مهارت های خود را در دوختن گسترش دهید، می توانید با تکامل سریع روند مد همگام شوید و حتی پول اضافی ذخیره کنید. چرخ خیاطی ها، در هر سطحی از مهارت که باشید توانایی دوخت شما را به سطح بعدی می برند.

پتانسیل بازار

محدوده وسیعی از ماشین آلات با کارایی ها و مارک های متفاوت وجود دارد اما انتخاب درست یک چرخ خیاطی در واقع به چگونگی و مقصد استفاده از آن بستگی دارد. قیمت چرخ خیاطی در مدل های مختلف متفاوت است و مسلماً دوست ندارید برای امکاناتی پول خرج کنید که شاید سالی یک بار هم از آن استفاده نمی کنید. شاید آگاهی از انواع چرخ خیاطی های موجود، از لحاظ کاربری و پتانسیل کمک بزرگی به تجربه یک خرید خوب باشد.

چرخ خیاطی خانگی

انواع چرخ خیاطی های مکانیکی، الکترونیکی یا کامپیوتری می توانند در این دسته بندی باشند. بهترین راه برای انتخاب مناسب، تعیین نوع نیاز اساسی خیاط و دوخت مورد نظر خود است. مدل های قدیمی تر چرخ خیاطی های مکانیکی بودند که یک دسته برای به حرکت در آوردن داشتند یا برقی بودند، دسته ای که برای بچه های کوچک تر فرمان یک ماشین خیالی برای بازی بود اما برای مامان ها دستیار همه فن حریف بود که با دوخت ساده و زیگزاگی از پس روفو و تعمیر لباس های قدیمی و کهنه با مهارت خوبی بر می آمدند اما خیلی در دوخت های متفاوت انعطاف پذیر نبودند.

2

بعدتر چرخ خیاطی الکتریکی به بازار آمد که بر اساس برنامه ای که به آن می دادید، با سرعت و کیفیت به مراتب بالاتر می دوخت. از عرض مناسب کوک تا تنوع بیش از 10 ها مدل دوخت، در آن ها قابل برنامه ریزی بود. کسی باور نمی کند آن چه که با این چرخ ها می توانستید بدوزید، نتیجه کار یک خیاط مبتدی است. این چرخ ها هنوز هم طرفداران زیادی دارند.

سپس چرخ خیاطی های کامپیوتری با مجموعه دوخت بسیار گسترده، حتی برای گلدوزی و لحاف دوزی ظهور کردند. کافیست الگوی دوخت را انتخاب کنید تا به طور خودکار موقعیت سوزن و کشش نخ تنظیم شود. برخی مدل ها به اینترنت وصل می شوند تا اگر الگوهای دوخت بیشتری خواستید دانلود کنید، حتی می توانید الگوی دوخت انحصاری خود را خلق کنید چون آن ها مرزی برای اجرای خلاقیت و تصویرهای ذهنی شما ندارند.

چرخ خیاطی صنعتی

این مدل وزن زیاد، موتور بسیار قوی و سرعت بالایی دارد و از آن ها می توان در مدت زمان های طولانی به صورت متوالی استفاده کرد. حتی قابلیت دوخت برخی پارچه های ضخیم مانند روکش ماشین، کیف و برخی دیگر  از پارچه ها را دارند. چرخ خیاطی سر دوز هم در واقع یک چرخ خیاطی صنعتی است که گاهاً در مصارف خانگی استفاده می شود. کیفیت این چرخ با چرخ خیاطی خانگی تفاوت محسوسی ندارد و بیشتر تفاوت در نوع کار و قدرت آن ها است اما خرید آن ها برای مصارف پایین به صرفه نیست.

لطفاً یک چرخ خیاطی خوب معرفی کنید

تا اینجا حتماً تصمیم خود را برای اینکه کدام مدل چرخ خیاطی مناسب شما است، گرفته اید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، یکی از قدیمی ترین این برندها چرخ ژانومه است که با به کار گیری آخرین فناوری های روز، الگویی برای صنعت دوخت و دوز جهان است و با جواب خوبی که در طول زمان به بازار ایران پس داده، خرید آن امنیت خاطر مناسبی فراهم می کند. برای افراد در سطح مهارت مبتدی و متوسط، انتخاب یکی از مدل های رایج خانگی که امکان انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی را دارد، کاملاً مناسب است.

تمام مزایای ذکر شده در بالا توسط تجربه و تحقیق تیم فروش زنبیل به دست آمده است و ما امیدواریم که شما با استفاده از چرخ خیاطی خود در آینده با تجربه مشابهی روبرو شوید.

نظر شما