شناسهٔ خبر: 25048760 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدزاده خبر داد

اختصاص بیش از ۷۰ ساعت برنامه تلویزیونی به مسابقات بین‌المللی قرآن

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: رویداد‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، با بیش از ۷۰ ساعت برنامه از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان اوقاف محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی برای پوشش رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: باتوجه به ارتباط ما با کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی منشور جامعه رسانه‌ای در انعکاس مسابقات تهیه شده تا از حداکثر ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغات محیطی و شهری و فضای مجازی هم در قالب ۶ محور فعالیت صورت می‌گیرد، بنابراین نگاه ما کاملاً حالت تمرکز‌زدایی دارد و تلاش داریم پوشش رسانه‌ای ما معطوف به یک شبکه و یا یک رسانه نباشد. به همین منظور با تمام مدیران شبکه‌های سیما که می‌توانند به شکل مؤثر پوشش مسابقات را داشته باشند. هماهنگ شده و در این زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات هماهنگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سیما در پوشش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم افزود: ما در شبکه قرآن با ویژه برنامه «رصد» هر روز به اطلاع‌رسانی ویژه رویدادهای مسابقات می‌پردازیم و دیگر شبکه‌های سیما نیز در خلال یک هفته برگزاری در بخش‌های مختلف با حضور کارشناسان قرآنی به تحلیل و بررسی قرائت و حفظ متسابقین خواهند پرداخت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: شبکه‌های سیما در طول یک هفته برگزاری مسابقات بیش از ۷۰ ساعت برنامه خواهند داشت که شبکه قرآن هر روز با ۸ ساعت برنامه و دیگر شبکه‌های سیما روزانه با ۲ تا ۳ ساعت برنامه به روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما