شناسهٔ خبر: 25047958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حضور احمد آرام در نمایشگاه کتاب با «بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند» و «باغ استخوان‌های نمور»

احمد آرام با یک رمان و مجموعه داستان به نمایشگاه کتاب می‌آید.

صاحب‌خبر -

احمد آرام (نویسنده) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین داستان‌ها و رمان‌هایش که در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، گفت: برای نمایشگاه امسال دو کتاب داستانی که توسط نشر نیماژ منتشر شده را در نمایشگاه کتاب دارم. یکی تجدید چاپی از «بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند» و دیگری رمان «باغ استخوان‌های نمور» که تازه دو ماه است منتشر شده و به نمایشگاه رسیده و حتی احتمال می‌رود اثر در خود نمایشگاه به چاپ دوم برسد. رمان در حال حاضر که تازه از زیر چاپ درآمده نسخه‌های کمی از آن مانده و کتاب پس از دو ماه احتمالا به چاپ دوم هم می‌رسد.

این نویسنده همچنین ار انتشار یک مجموعه داستان تازه خبر داد و بیان کرد: یک مجموعه داستان به نام «دهان باز لولیتای چپ‌دست» هم قرار است توسط نشر پیدایش منتشر شود و برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد رفته است. منتها فکر نمی‌کنم این کتاب برای عرضه در نمایشگاه برسد. این مجموعه داستان حدود ۵ داستان دارد و «فی‌فی در خانه آنارشسیت دست دوم»، «خارپشت»، «بنگ بنگ»، «بزاغ مار» و «دهان باز لولیتای چپ‌دست» نام داستان‌های آن هستند.

احمد آرام متولد ۱۳۳۰، بوشهر. نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس. کارشناس‌ارشد ادبیات نمایشی. برندهٔ لوح‌تقدیر از نخستین دورهٔ جایزهٔ ادبی یلدا (۱۳۸۰)، رتبهٔ سوم در بخش داستان‌کوتاه هفتمین دورهٔ جایزهٔ ادبی اصفهان (۱۳۸۸) و بهترین مجموعه‌داستان در سومین دورهٔ جشن فرهنگ فارس برای مجموعه‌داستان «غریبه در بخار نمک». مجموعه‌ داستان‌های «آن‌ها چه کسانی بودند؟»، «مرده‌ای که حالش خوب است»، «همین حالا داشتم چیزی می‌گفتم» و «کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند» از دیگر آثار اوست.

نظر شما